کد خبر: ۳۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 01
شفاآنلاين -سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: حکم محمدرضا رحیمی صادر شده است، اما به دلیل اینکه قطعی نشده از بیان جزییات آن معذورم.

به گزارش شفاآنلاين، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری با اهالی رسانه با اشاره به صدور رای پرونده محمدرضا رحیمی گفت که همان طور که قبلا گفته بودم از بیان جزییات یک حکم تا زمانی که قطعی نشده است، معذورم.

وی ادامه داد: حکم مربوط به این پرونده صادر شده، اما چون هنوز قطعی نیست آن را اعلام نمی‌کنیم، اما در حکم صادر شده برای وی حبس و جزای نقدی وجود دارد.

محسنی‌اژه‌ای در ادامه با اشاره به پرونده معروف نفتی گفت: از بیان جزییات این پرونده معذورم، اما مطالبی که در گذشته گفته‌ام اعم از بازداشت مدیر نفتی و بقیه افراد همچنان ادامه دارد و این افراد در بازداشت هستند.

وی افزود: در مورد رسیدن پرونده به وجوه نقدی که این متهم در داخل و خارج دارد، مطلب جدیدی ندارم و اکنون دسترسی به وجوه وی در خارج از کشور پیدا نشده است و در مورد سایر اموال وی در حال شناسایی هستیم.

وی افزود: اگر چنانچه از این امر مایوس شویم که وی اموال دیگری در خارج از کشور ندارد پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه می‌رود، ولی هنوز این موضوع مشخص نیست البته ظاهرا معلوم شده که وی پولی در خارج از کشور ندارد و اگر هم دارد ما امکان دسترسی به آن نداریم. ايسنا


ادامه دارد.........

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: