کد خبر: ۳۲۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023August 03
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان البرز در تاریخ ۱۸ فروردین ماه، مقدمات تعطیلی زندان رجایی در حال انجام است.

شفا آنلاین>رئیس قوه قضاییه : زندانیان این زندان که در یکی از بهترین نقاط کرج قرار دارد در حال انتقال به زندانی دیگر هستند تا این زندان تعطیل شود.

به گزارش شفا آنلاین:مرکز رسانه قوه قضاییه  اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان البرز در تاریخ ۱۸ فروردین ماه، مقدمات تعطیلی زندان رجایی در حال انجام است.

مطابق مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان البرز و تاکیدات وی در خصوص تعطیلی زندان رجایی شهر، زندانیان این زندان که در یکی از بهترین نقاط کرج قرار دارد در حال انتقال به زندانی دیگر هستند تا این زندان تعطیل شود.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در جلسه شورای اداری استان البرز با اشاره به مسائل و مشکلات ناظر بر زندان‌ها در این استان تاکید کرد: زندان رجایی‌شهر که در داخل شهر کرج است باید هر چه زودتر تعطیل و به خارج شهر منتقل شود و محل فعلی آن، از وضعیت زندان بودن خارج گردد و اقدامات متعاقب بعدی در قبال آن صورت گیرد. 

همچنین رئیس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قوه قضاییه که در تاریخ ۲۱ فروردین ماه برگزار شد با اشاره به ضرورت ساماندهی زندان‌های مستقر در استان البرز به منظور رفاه حال ساکنان و مردم این استان، به رئیس سازمان زندان‌ ها دستور داد تا تمهیدات و مقدمات لازم را برای تعطیلی زندان رجایی‌شهر و اقدامات متعاقب بعدی صورت دهد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: