کد خبر: ۳۲۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023August 02
عادل فردوسی‌پور به تازگی در یک پادکست اینترنتی صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

شفا آنلاین>عادل فردوسی‌پور درباره تعطیلی برنامه نود و پیشنهاد کار در خارج از ایران صحبت کرده است.

به گزارش شفا آنلاین:عادل فردوسی‌پور به تازگی در یک پادکست اینترنتی صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

او ابتدا درباره حمایت و لطف مردم نسبت به خودش گفت: «لطف مردم خیلی لذت‌بخش است. تنها عامل انگیزشی من پر این سال‌ها لطفی بوده که مردم نسبت به من داشتند. من می‌توانستم خیلی موقعیت‌های عجیب و غریب کاری داشته باشم.»

فردوسی‌پور درباره پیشنهاداتی که در این سال‌ها داشته، گفت: «برای رفتن از کشور پیشنهادهای اغواکننده بی‌شرمانه و باشرمانه‌ای به من شد ولی لطف مردم و حس احترامی که می‌بینم ارزش تمام چیزهایی که در ذهنم قربانی کردم را دارد. خب من خیلی چیزها را قربانی کردم، هیچوقت جوانی نکردم و از جوانی لذت نبردم و این را قربانی کردم تا مسیر خودم را بروم. تنها عامل انگیزنده برای من که خیلی من را نگه داشت همین لطف و محبت مردم بود. واقعا در کنار من بودند و این باعث شد به مسیرم ادامه دهم. هر نوع پیشنهادی که فکر کنی در ۳-۴ سال اخیر که کنار گذاشته شدم بوده است. بازیگری و اجرا و سفیر برند و … بوده است. بعضی پیشنهادها را بدون فکر رد کردم. مثلا طرف یک و نیم میلیون دلار می‌دهد و من بدون فکر رد می‌کنم چون برایم واضح است و راحت می‌گذرم. من سعی دارم مثل برنامه نود در جای درست بایستم و از زاویه درست به قضایا نگاه کنم. من همیشه سعی کردم در برنامه ۹۰ جای درست بایستیم و خب بعضی جاها نمی‌شد.

او همچنین در بخشی دیگر ماجرای تعطیلی برنامه نود را توضیح داد: «من شنبه ۲۴ اسفند دفاعیه دکتری را انجام دادم و خوشحال و خندان رفتم. مهمان برنامه آخر سال ما مهران مدیری بود و هفته قبل آن هم جشنواره برنامه‌های سیما بود که داوران آن مدیران رده‌بالای صداوسیما بودند. خیلی برنامه‌های کلاس A هم قرار داشتند. یک بخش نظرخواهی مردمی بود و نود با اختلاف زیاد اول شد. بخش رای مدیران رده‌بالای سازمان هم بین تمام برنامه‌ها نود را انتخاب کردند و من دو جایزه گرفتم که آنجا یک نطق انتقادی هم داشتم. روز یکشنبه به شبکه سه رفتم و جلسه گذاشتیم. همان جا گفتند نود تعطیل شده و فردا برنامه نداری. گفتم خب حداقل بگذارید من خداحافظی کنم که گفتند نه. به مهران مدیری زنگ زدم و گفتم اینطوری شده است. به من برای برگشتن و گزارش کردن پیشنهاد شد ولی احساس کردم با توجه به اصولم شرایط فراهم نیست.»


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: