کد خبر: ۳۲۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023July 23
با دستگیری زن جوان، وی اعتراف کرد که بعد از مشاجره و درگیری با همسرش بر سر اختلافات خانوادگی، وی کنترلش را از دست داده و سر او به میز تلویزیون برخورد کرده و نقش زمین شده است.
شفا آنلاین>اجتماعی>این اتفاق حدود ساعت‌۱۷ روز جمعه در شهر آبیز از توابع شهرستان زیرکوه رخ داد. آن روز مردی با اورژانس تماس گرفت و مدعی شد که یکی از اقوامش در خانه‌اش دچار حادثه شده و نفس نمی‌کشد. وقتی نیروهای اورژانس به محل حادثه رسیدند، کار از کار گذشته بود و مرد جوان جانش را از دست داده بود.

با این حال، وی به بیمارستان منتقل و در آنجا مشخص شد که روی بدن متوفی رد دندان و روی سر وی شکستگی و خراش دیده می‌شود.

در این شرایط ماجرا به قاضی کشیک گزارش شد و به دستور وی تیمی از مأموران راهی بیمارستان شدند. وقتی معلوم شد که مرد جوان در جریان درگیری به قتل رسیده است، تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز و مشخص شد که مرد جوان در جریان درگیری با همسرش کشته شده است.

حجت‌الاسلام سیدهادی حسینی دادستان زیرکوه گفت: با دستگیری زن جوان، وی اعتراف کرد که بعد از مشاجره و درگیری با همسرش بر سر اختلافات خانوادگی، وی کنترلش را از دست داده و سر او به میز تلویزیون برخورد کرده و نقش زمین شده است.

به‌ گفته دادستان زیرکوه، پس از این حادثه همسر وی چند مشت به او می‌زند که در نهایت باعث مرگ شوهرش می‌شود.

وی ادامه داد: متهم به قتل و ۲ نفر دیگر که احتمال مشارکت آنان در قتل وجود دارد، اکنون در بازداشت به‌ سر می‌برند. متهم به قتل ۳۱ساله و مقتول ۳۵ساله هستند که دارای ۲فرزند بوده و احتمال می‌رود برادران زن هم در قتل مشارکت داشته‌اند اما هنوز در دست بررسی است.

دادستان زیرکوه گفت: هنوز پزشکی قانونی پاسخ قطعی درخصوص علت فوت نداده ولی احتمالا همان ضربه به سر باعث مرگ این مرد شده است.
 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: