کد خبر: ۳۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 31
شفا آنلاين-شرکت مدیران خودرو پس از عرضه موفق خودرو ام وی ام 315 در سال 91، قصد دارد تا طی روزهای آتی مدل جدید فیس لیفت این خودرو زیبا را روانه بازار کند.
به گزارش شفا آنلاين ، خودرو 315 جدید در بازارهای داخلی و بین المللی توانسته است لقب خودروی هاچ بک سال را از آن خود سازد . طراحی ایتالیایی و زیبایی این خودرو همواره مورد توجه کارشناسان بازار قرار گرفته است که در مدل جدید، نمای جلو و عقب خودرو تغییرات گسترده ای پیدا نموده که حاصل این تغییرات چهره مدرن تر را برای این خودرو به ارمغان داشته است. در بخش نمای داخلی نیز تغییرات زیادی صورت گرفته به طوری که فضای کابین آن شکیل تر و باکیفیت تر گردیده است.

به گفته اميرحسن اميري مدير بازار يابي و فروش شرکت مديران خودرو، پس از رونمايي و معرفي خودرو X33 جديد اتوماتيک در خرداد ماه سال جاري ، اين شرکت در نظر دارد تا مدل فيس ليف ام وي ام 315 جديد را با تغيرات ظاهري همراه با ارتقاء سيستم گيربکس و صفحه کلاچ معرفي نموده تا در اين بخش از بازار با قدرت بيشتر ، موفقيت مدل قبلي خود را تشديد کند.

به گفته وي شرکت مديران خودرو توانسته است در سال هاي اخير با ارائه مدل هاي متنوع با قيمت مناسب و رقابتي، همراه با افزايش کيفيت قطعات به يک خودروساز مطرح در کشور تبديل گردد .








صبحانه آنلاین



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: