کد خبر: ۳۲۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۵ تير ۱۴۰۲ - 2023July 06
افتتاح این بیمارستان هنوز قبل از افتتاح همچون پروژه بیمارستانی مهدی کلینیک حواشی های بسیاری به دنبال داشته است؛ از تامین هزینه ها تا عدم رعایت استانداردهای شهری.

شفا آنلاین>سلامت>ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش بنام بیمارستان غدیر قرار است -جمعه ۱۶ تیرماه- با حضور سیدابراهیم رییسی افتتاح شود. افتتاح این بیمارستان هنوز قبل از افتتاح همچون پروژه بیمارستانی مهدی کلینیک حواشی های بسیاری به دنبال داشته است؛ از تامین هزینه ها تا عدم رعایت استانداردهای شهری.


به گزارش شفا آنلاین:ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش بنام بیمارستان غدیر قرار است -جمعه ۱۶ تیرماه- با حضور سیدابراهیم رییسی افتتاح شود. افتتاح این بیمارستان هنوز قبل از افتتاح همچون پروژه بیمارستانی مهدی کلینیک حواشی های بسیاری به دنبال داشته است؛ از تامین هزینه ها  تا عدم رعایت استانداردهای شهری.

دیروز هم شورای شهر تهران نسبت به افتتاح این پروژه واکنش نشان داد. سیداحمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران طی تذکر در شورای اسلامی شهر تهران گفته که افتتاح این بیمارستان محدوده خیابان تجریش و اطراف را به لحاظ ترافیکی قفل تر خواهد کرد. او گفته که برای ساخت این بیمارستان پارکینگ  در نظر گرفته نشده و بیش از ۲ هزار کسری پارکینگ وجود دارد. از دو روز پیش هم لیستی برای تبلیغات افتتاح این بیمارستان در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت برای تبلیغات رسانه ای افتتاح ساختمان جدید بیمارستان تجریش درخواست هزینه ۵ میلیاردی داده است. معلوم نیست که در نهایت چقدر از این هزینه در اختیار پدرام پاک آیین که پیش از این مدیر کل روابط عمومی بانک صادرات بوده قرار گرفته است اما صرف این مبلغ درخواستی تعجب اهالی رسانه را به دنبال داشته است.

photo_5848158720595443251_x

photo_5848158720595443250_y

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهروز برومند
|
United States
|
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
با شگفتی در شفاانلاین 15 تیر این سرفصل شگفت انگیز است "
هزینه ۵ میلیاردی تبلیغات برای افتتاح یک بیمارستان!" . با خواندن خبر روشن میشود که این بیمارستان بیش از آنکه برای برآوردن نیازهای درمانی مردم باشد نمایشی زیانبار برای خودنمائی و پنهان نمودن کاستی ها است. نخست آنکه باید دید در شهر تهران نسبت به دیگر شهرهای ایران چه اندازه کمبود بیمارستان و تخت بیمارستانی داریم و آیا انصاف است در زمانی که بسیاری از شهرهای خوزستان،سیستان ووو کمبود تخت بیمارستانی بسسیار چشمگیر تر از تهران میباشد وزارت بهداری بیمارستانی آنهم با کاستی های یاد شده در شلوغ ترین منطقه تهران بسازد و تازه برای نمایش کار خود 5 میلیاردی را که ریز آن از تشکیل ستاد خبری به بعد بسیار پرسش برانگیز است ،هدر بدهد که با پنج میلیارد تومان دست کم میشد چندین دستگاه تشخیصی بیماری برای بیمارستان ها خریداری نمود. نگرانی بزرگ آنست که این بودجه هنگفت برای نمایش کاری که به نادرستی انجام شده نشان دهنده ارزش پائین کارمیباشد و میرساند که بخور بخور بسیار زیادی در کاربوده.است . بایسته است گزارشگران شفا انلاین بازرسی گسترده ای از بیمارستان یاد شده بنمایند تا روشن گردد چه اندازه از بیت المال به هدر رفته است و راهی برای پیشگیری از این کارهای زیانبار پیدا گردد.
پاینده ایران دکتر بهروزبرومند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: