کد خبر: ۳۲۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۱ تير ۱۴۰۲ - 2023July 02
در روزهای اخیر انتشار تصویری تاسف‌بار در شبکه‌های اجتماعی از افرادی که جسد مادر بزرگ خود را تبدیل به میز قهوه‌خوری کرده و در منزل از آن استفاده می‌کنند، جنجال زیادی به پا کرده است.
شفا آنلاین>سلامت>کریس ریگان در توضیح نوشت که خانواده مادر بزرگ فوت شده خود را با رزین پوشانده و از او به عنوان میز قهوه استفاده می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین:در روزهای اخیر انتشار تصویری تاسف‌ بار در شبکه‌ های اجتماعی از افرادی که جسد مادر بزرگ خود را تبدیل به میز قهوه‌خوری کرده و در منزل از آن استفاده می‌کنند، جنجال زیادی به پا کرده است.

یکی از کاربران توییتر به نام کریس ریگان، با انتشار تصویری عجیب از یک خانواده خبرساز شد. این تصویر نشان می‌دهد خانواده‌ای مادربزرگ خود را با استفاده از رزین به میز قهوه‌خوری تبدیل کرده‌اند و در خانه مقابل چشمانشان برای استفاده قرار داده‌اند.

در این تصویر، سه نفر دیگر پشت میز ایستاده بودند و لبخند می‌زدند، و مادر بزرگ در داخل رزین قرار دارد و به نظر می‌رسد صورتش به یک طرف کج شده است.

کریس ریگان در توضیح نوشت که خانواده مادربزرگ فوت شده خود را با رزین پوشانده و از او به عنوان میز قهوه استفاده می‌کنند.

برخی کاربران با دیدن این تصویر ابراز تأسف کرده‌اند و این اتفاق را نمونه بارز سقوط بشریت و پایان یافتن انسانیت در برخی جوامع عنوان کرده‌اند.

این توییت به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و بیش از ۴۵۰ هزار بازدید داشت. این تصویر توسط چندین حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد.

در حالی که مردم در ابتدا از دیدن این تصویر عجیب شوکه شدند، به زودی متوجه شدند که این تصویر ساختگی است. نظر دهندگان آنلاین اشاره کردند که تمام علائم موجود در تصویر نشان می‌دهد که آن توسط فتوشاپ یا فناوری هوش مصنوعی دستکاری شده است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: