کد خبر: ۳۲۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۳ تير ۱۴۰۲ - 2023June 24
اگر در ازدواج، کار حرام راه پیدا کند و انواع گناهان در مراسم ازدواج انجام شود این ازدواج اسلامی و صحیح نیست. از مردم درخواست دارم برای آشنایی با احکام ازدواج و خانواده، کتاب تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث نوشته آیت‌الله ری شهری را بخوانند.
شفا آنلاین>سلامت>حسینی پور، امام جمعه موقت اراک گفت: مردم به صبور بودن و شکرگزار بودن دعوت می کنم. ناسپاسی، ناشکری و بی صبری غوغا می‌کند و متاسفانه مردم آنگونه که باید شکرگزار نیستند. صبر کردن و شکرگزاری امر بسیار واجبی است.

به گزارش شفا آنلاین:حجت الاسلام سید علی حسینی پور، دوم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: ازدواج در اسلام تاکید شده و بالاترین و پرثمرترین ازدواج، ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه(ع) است و باید از این بزرگواران الگو بگیریم.

وی افزود: اگر در ازدواج، کار حرام راه پیدا کند و انواع گناهان در مراسم ازدواج انجام شود این ازدواج اسلامی و صحیح نیست. از مردم درخواست دارم برای آشنایی با احکام ازدواج و خانواده، کتاب تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث نوشته آیت‌الله ری شهری را بخوانند.

وی با اشاره به سالگرد حادثه تروریستی هفتم تیرماه گفت: ایران اسلامی بعد از وقایع هفتم تیرماه، همچنان پابرجا ماند چراکه این مملکت متعلق به امام زمان(عج) و این کشور آب و خاک ولایت فقیه است.
 
حسینی پور با اشاره به هفته قوه قضاییه تصریح کرد: قوه قضاییه میدان دار است و کار بسیار سنگینی برعهده دارد. از مردم درخواست داریم که انقدر اختلافاتشان را به دادگاه نسپارند و با صلح و دوستی اختلافات را حل کنند و کار قوه قضاییه را زیاد و سخت نکنند.

امام جمعه موقت اراک با تاکید بر اینکه یاد شهدا، یاد ارزش‌هاست اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند ارزش‌های ایرانی و اسلامی به فراموشی سپرده شود و به همین دلیل برگزاری یادواره‌های گرامیداشت شهدا واجب است، به همین منظور در این هفته در زنجان، یادواره شهدای استانی را برگزار می‌کنیم و از همگان برای شرکت در این مراسم دعوت می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات اخیر آلبانی در تحت فشار قرار دادن مجاهدین گفت: ایران اسلامی امروزه در دنیا تصمیم‌گیر و سرنوشت‌ساز است اما ما هدفمان این است که در سراسر جهان، سخن از اسلام و عمل به قرآن و صحبت از امام زمان(عج) فراگیر شود.

حسینی‌پور، ضمن دعوت مردم به صبور بودن و شکرگزار بودن، اظهار کرد: ناسپاسی، ناشکری و بی صبری غوغا می‌کند و متاسفانه مردم آنگونه که باید شکرگزار خداوند نیستند. صبر کردن و شکرگزاری امر بسیار واجبی است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: