کد خبر: ۳۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 28
شفا آنلاین:درمانگاه ویژه تخصصی و فوق تخصصی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی عصر پنجشنبه با حضور «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در بجنورد به بهره برداری رسید.
به گزارش شفا آنلاین-معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این درمانگاه با همکاری دانشکده علوم پزشکی این استان راه اندازی شده است.

ˈمحمد رحمتی اظهار کرد: خدمات تشخیصی، درمانی با تعرفه دولتی و مناسب، ایجاد مجموعه متمرکز درمانی و کمک به حذف زیرمیزی از اهداف راه اندازی این درمانگاه است.

وی گفت: این درمانگاه در طبقه اول ساختمان صلح هلال احمر با تخصص های ارتوپدی، چشم پزشکی، زنان و زایمان، جراحی داخلی، عفونی، اطفال و نوزدان، روماتولوژی و بیهوشی با کمک دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده است.

وی افزود: این درمانگاه با 40پزشک عمومی و پنج پزشک متخصص در دو شیفت به بیماران خدمات ارائه خواهد داد.

رحمتی هزینه مرحله اول راه اندازی این بخش را برای جمعیت هلال احمر افزون دو میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: بخش پاراکلینیکی این مرکز نیز با واحدهای رادیولوژی، سونوگرافی و غیره با افزون بر 10 میلیارد ریال در سه ماه آینده راه اندازی خواهد شد.

وی از دیگر فعالیت های این مرکز به کاردرمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، ارتوپدی فنی دست و پای مصنوعی، داروخانه، تزریقات و پانسمان، دندانپزشکی، بینایی سنجی ذکر کرد.

حضور در سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی، افتتاح دانشکده بهداشت و بازدید از طرح های در حال ساخت بیمارستان 320 تختخوابی و خوابگاه دانشجویی بجنورد از برنامه های روز دوم سفر دکتر هاشمی به استان خراسان شمالی است.

افتتاح درمانگاه تخصصی ویژه دانشگاه، حضور در نشست هیات رییسه ستاد تحول سلامت دانشگاه، بازدید از بیمارستان بجنورد و شرکت در آیین روز پزشک و داروسازی از دیگر برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خراسان شمالی خواهد بود. حضور بر مزار شهید گمنام، افتتاح دانشکده دندانپزشکی، بازدید از دانشکده پزشکی، افتتاح ˈآی سی یوˈ بیمارستان امام علی و افتتاح همزمان چند پایگاه اورژانس و پایگاه بهداشت، کلنگ زنی 17طرح و بازدید از طرح تحول در بیمارستان و دانشکده اسفراین از برنامه های سومین روز حضور دکتر هاشمی در خراسان شمالی است.

بنا به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر به استان خراسان شمالی، 382 طرح بهداشتی و درمانی کشور را به طور همزمان افتتاح می کند.

سفر سه روزه وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از عصر چهارشنبه به استان خراسان شمالی آغاز شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
0
دکتر جعفری رو میخام .
عبدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
سلام میخاستم بدونم هزینه ویزیت با دفترچه و بدون دفترچه چقد میشه؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: