کد خبر: ۳۲۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023May 02
دختر یکی از مقامات عالی‌رتبه به همراه همسرش به اداره پلیس رفت و گفت دزدان به خانه‌اش دستبرد زده‌اند.
شفا آنلاین>سلامت>سارقان مشخصات و آدرس خانه دختر یکی از مقامات ارشد دولتی را در دفترچه خود نوشته بودند.

به گزارش شفا آنلاین:دختر یکی از مقامات عالی‌رتبه به همراه همسرش به اداره پلیس رفت و گفت دزدان به خانه‌اش دستبرد زده‌اند.

وی که در یکی از محله‌های شمال شرق تهران ساکن است، به مأموران گفت: به همراه خانواده‌ام به سفر رفته بودیم و وقتی برگشتیم درها تخریب شده و دزدان به خانه دستبرد زده بودند.

تحقیقات در این پرونده به شکل ویژه ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اتفاقی افتاد که موجب دستگیری دزدان تحت تعقیب شد. ماجرا از این قرار بود که یک نفر از سارقان برای فروش طلاهای سرقتی قدم به یکی از طلا فروشی‌ های پایتخت گذاشته بود اما چون طلاها فاکتور خرید نداشتند و جوان سارق رفتاری مرموز داشت، طلافروش به او مشکوک شد.

 او از خرید طلاها خودداری کرد و منتظر ماند تا جوان مشکوک مغازه خارج شود. بعد او را تعقیب و شماره پلاک ماشین وی را یادداشت کرد.

مرد طلافروش سپس با پلیس تماس گرفت و آنچه اتفاق افتاده بود را بازگو کرد.

در این شرایط بود که مأموران پلیس پایتخت طرح مهار را اجرا کرده و با گشت‌زنی در خیابان‌های اطراف جوان مشکوک را دستگیر کردند. در بازرسی از خودروی وی حدود نیم‌کیلو طلا به همراه پول، دلار و وسایل سرقتی کشف شد و متهم برای انجام تحقیق به اداره پلیس انتقال یافت.

متهم دستگیر‌شده وقتی با مدارک و شواهد مواجه شد راز سرقت‌های سریالی‌اش را فاش کرد. وی گفت که با همدستی 3نفر از دوستانش تاکنون به چندین خانه در شمال، شمال غرب و شمال شرق پایتخت دستبرد زده‌اند.

با اعتراف این مرد مأموران 2 متهم دیگر را دستگیر کردند و در بازرسی از پاتوق آنها یک دفترچه یادداشت عجیب کشف شد که در آن سارقان جزئیات سرقت‌هایشان را مو‌به‌مو نوشته بودند.

آنها از اواخر آذر‌ماه پارسال سرقت‌هایشان را در پایتخت آغاز کرده بودند.

 در فهرست عجیب ، مشخصات و آدرس خانه دختر یکی از مقامات ارشد و همچنین یکی از مسئولان دولتی نیز نوشته شده و به این ترتیب مشخص شد که آنها همان دزدان تحت تعقیب هستند که به‌صورت سریالی به خانه‌ها دستبرد می‌زدند. تلاش برای دستگیری آخرین عضو این گروه ادامه دارد.



غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حتما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از فروشندگان بخواهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
0
میخواید ماشینتون سرقت نشه؟ اولا باید از فروشنده معتبری خرید کنید که امروز نیومده باشه و فردا ازش اثری نباشه و دوم اینکه اون فروشنده برای هر نوع قفل، دزدگیر یا ردیاب که به شما به عنوان ضد سرقت معرفی میکنه باید ضمانت بده که اگر این را استفاده کنی و سارقین بتوانند سرقت کنند کل خسارت حاصل از سرقت را بهت میدم و مراقب باشید که گول حرفهایی مثل اینکه میگن اگر این قفل را بذاری زمان بیشتری طول میکشه تا بازش کنند و اگر این دزدگیر را بذاری دزدا سراغش نمین یا اگر این ردیاب را بذاری هر جا باشی میتونی خاموشش کنی یا پیداش کنید نخورید چون همه این موارد به تبحر سارق مربوط میشه. پس ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت باید قاطع و بدون قید و شرط باشه وگرنه اونی که میبازه شما هستید چون اولا به دلیل اون چیزی که فکر میکنید به عنوان ضد سرقت خریدید احتیاط کمتری میکنید و دوم اینکه حتی اگر به فکر دریافت خسارت از بیمه هستید باید بدونید که حتی اگر بیمه بدون مشکل پرداخت خسارت را قبول کنه ولی باز هم با کسر 20 درصد فرانشیز و هزینه استهلاک و همچنین دریافت قیمت زمان بیمه کردن ما شینوتون مواجه خواهید شد که شاید نصف قیمت ماشینتون هم دستتون نیاد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: