کد خبر: ۳۲۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023April 30
رضا مراد صحرایی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم بر ارج نهادن به مقام معلم، اظهار کرد: در راستای تحقق این مهم، بخشی از معوقات معلمان در حوزه‌های مختلف به همراه هدیه‌ای از طرف ریاست جمهوری در هفته معلم برای فرهنگیان واریز خواهد شد.

شفا آنلاین>سلامت>سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش با حضور در محل ستاد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی با تعدادی از معلمان، از رویدادهای خوش و مهم به مناسبت هفته معلم برای فرهنگیان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین:رضا مراد صحرایی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم بر ارج نهادن به مقام معلم، اظهار کرد: در راستای تحقق این مهم، بخشی از معوقات معلمان در حوزه‌های مختلف به همراه هدیه‌ای از طرف ریاست جمهوری در هفته معلم برای فرهنگیان واریز خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالات معلمان پیرامون مسائل مرتبط با رتبه‌بندی و اشاره به وجود برخی کاستی‌ها در این خصوص، افزود: کاستی و نقص‌های هر فرآیندی پس از اجراشدن، آشکار خواهد شد. لذا باید با کمک هم مشکلات پیش‌آمده را حل کنیم.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در ادامه بابیان اینکه نباید شأن و منزلت معلمان با رتبه‌بندی سنجیده شود، گفت: منزلت همه معلمان از نگاه آموزش‌وپرورش، به تعبیر مقام معظم رهبری؛ افسران سپاه پیشرفت و شغل انبیا گونه آنان است.

مراد صحرایی ضمن دریافت و بررسی درخواست‌های واصله به دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به‌صورت برخط پیرامون مطالبات با مسئولین مربوطه گفت‌وگو کرد.

بررسی مشکلات رتبه‌بندی، بیمه تکمیلی معلمان مهر آفرین، تبدیل وضعیت معلمان قرآنی و… ازجمله موارد مطرح شده در تماس‌های تلفنی سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با معلمان بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: