کد خبر: ۳۲۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023April 23
مهدی رضایی، با بیان اینکه ثبت نام غیر حضوری برای بیماران صعب العلاج از طریق سامانه شهروندی بیمه سلامت امکان پذیر است و در صورت بروز هر مشکلی بیماران می‌توانند با سامانه ۱۶۶۶ تماس بگیرند و مشکل خود را بیان کنند، افزود: تا کنون ۷۸۰ هزار نفر در سامانه صندوق بیماران خاص و صعب العلاج نشان دار شده اند.

شفا آنلاین>سلامت>معاون سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیماران صعب العلاج در صورت بروز مشکل در نحوه ثبت نام خود در صندوق بیماری‌ های خاص و صعب العلاج می‌توانند مشکلات خود را به سامانه ۱۶۶۶ اعلام کنند.

به گزارش شفا آنلاین:مهدی رضایی، با بیان اینکه ثبت نام غیر حضوری برای بیماران صعب العلاج از طریق سامانه شهروندی بیمه سلامت امکان پذیر است و در صورت بروز هر مشکلی بیماران می‌توانند با سامانه ۱۶۶۶ تماس بگیرند و مشکل خود را بیان کنند، افزود: تا کنون ۷۸۰ هزار نفر در سامانه صندوق بیماران خاص و صعب العلاج نشان دار شده اند.

وی ادامه داد: ثبت نام یا نشاندار کردن بیماران خاص و صعب العلاج در سامانه صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج به دو صورت امکان پذیر است.

رضایی تاکید کرد: راه‌ها برای مراجعه حضوری ابتدا مراجعه به معاونت‌های درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی و سپس مراجعه به دفاتر بیمه سلامت استان مربوطه بیماران است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: