کد خبر: ۳۲۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - 2023April 09
میانگین قیمت تمام شده ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر متری ۸ تا ۹ میلیون تومان است

شفا آنلاین>سلامت>رئیس بنیاد مسکن گفت: میانگین قیمت تمام شده ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر متری ۸ تا ۹ میلیون تومان است.

به گزارش شفا آنلاین: اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن گفت: میانگین قیمت تمام شده ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر متری ۸ تا ۹ میلیون تومان است و تلاش می کنیم از میانگین قیمت بالاتر نرود. به گفته رئیس بنیاد مسکن، در طرح نهصت ملی مسکن، وزارت راه وشهرسازی زمین را رایگان تامین کرده همچنین نظام مهندسی ۵۰ درصد تخفیف ارائه می کند و برای صدور پروانه تراکم شهرداری ها عوارض نمی گیرند.

او گفت: در مسکن شهری ۱۰۴ هزار و ۲۲۰ واحد در نقاط مختلف کشور در حال ساخت است و یک پروژه هم متوقف نشده است.

او ادامه داد: ما هیچ یک از متقاضیان را بلاتکلیف نگذاشته ایم و میانگین ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ۸تا ۹ میلیون تومان و میانگین قیمت ساخت واحدهای مسکونی در بافت‌ های فرسوده تهران ۱۰ میلیون تومان است.

نیکزاد گفت: بافت های فرسوده تهران در مناطق ۱۸ ،۱۶ و ۲۰ است که در حال حاضر در منطقه شوش تهران ۱۳۰۰ واحد در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی داشته است.

رئیس بنیاد مسکن بیان کرد: وام ۲۰۰ میلیون تومان مسکن روستایی اضافه نمی شود. تاکنون ۱۵۲ هزار متقاضی به بانک ها معرفی شده و با ۷۱ هزار نفر انعقاد قرار داد شده است و ۴۸ هزار متقاضی دیگر هم تا ماه آینده معرفی می شوند. او گفت: در منطقه خوی هیچ متقاضی در چادر ساکن نیست و تا سه ۴ ماه آینده ساخت آنها به بهره‌برداری می رسد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: