کد خبر: ۳۲۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - 2023March 07
سازمان هواشناسی جدیدترین پیش‌بینی‌های خود را از وضعیت جوی کشور مبنی بر بارش برف و باران، وزش باد شدید، رعد و برق، کولاک و مواج بودن دریا اعلام کرد.
شفاآنلاین>سلامت>سازمان هواشناسی جدیدترین پیش‌بینی‌های خود را از وضعیت جوی کشور مبنی بر بارش برف و باران، وزش باد شدید، رعد و برق، کولاک و مواج بودن دریا اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین:سازمان هواشناسی در آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) در مناطقی‌ از شمال غرب‌، غرب‌، جنوب‌غرب‌، شمال شرق‌، مرکز، دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی، دامنه‌های جنوبی‌ البرز و سواحل‌ دریای خزر ابرناکی‌، بارش‌ باران گاهی‌ با رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید پیش‌بینی‌ می‌شود. این‌ وضعیت‌ تا جمعه‌ در این‌ مناطق‌ تداوم می‌یابد.

همچنین‌ از بعدازظهر پنجشنبه‌ و طی‌ روز جمعه‌ در مناطقی‌ از یزد، خراسان جنوبی‌ و شمال استان‌های فارس‌، بوشهر و کرمان و شنبه‌ در مناطقی‌ از شرق‌ و شمال شرق‌ کشور شاهد بارش‌ خواهیم‌ بود.

شایان ذکر است‌ بارش‌ در مناطق‌ سردسیر و کوهستانی‌ شمال غرب‌، غرب‌، ارتفاعات‌ زاگرس‌ و البرز مرکزی به‌ شکل‌ برف‌ بوده و با توجه‌ به‌ وزش‌ باد شدید، با کولاک‌ برف‌ نیز همراه خواهد بود.

همچنین‌ امروز، با شمالی‌ شدن جریانات روی دریای خزر، دمای هوا در استان‌های ساحلی‌ خزر و خراسان شمالی‌ به طور محسوسی‌ کاهش‌ می‌یابد.

سه‌شنبه‌ دریای خزر و از پنجشنبه‌ تا شنبه‌ خلیج‌ فارس‌ مواج‌ است‌.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: