کد خبر: ۳۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 24
شفاآنلاین- مسوول پنجمین بازارچه خیریه کودکان مبتلا به نقص ایمنی، از برگزاری این جشنواره همزمان با دومین نشست نیکوکاران سلامت کودکان از روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه در مرکز طبی کودکان خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،«میترا نعیمی» روز یکشنبه در نشست خبری افزود: این بازارچه دارای 80 غرفه از جمله غرفه های صنایع دستی و مواد غذایی است و تمام هزینه آن فقط صرف درمان کودکان بیمار می شود.

نیما رضایی مدیر مرکز طبی کودکان نیز درباره این جشنواره گفت: سال گذشته 186 میلیون تومان از این بازارچه خیریه جمع آوری شد که فقط صرف درمان و داروی کودکان بیمار شده و حتی یک ریال آن صرف موارد دیگر مانند هزینه مکان یا پرسنل نشده است.

وی با بیان اینکه مقداری از این پول باقی مانده است، افزود: امسال پنج جایزه ویژه به خیرین در بخش های خیر حقوقی - مالی سلامت کودک، خیر حقیقی - مالی سلامت کودک، خیر هنری، جوان ترین خیر مالی سلامت و جوان ترین خیر هنری سلامت کودک اختصاص داده شده است.

مدیر مرکز طبی کودکان یادآور شد: افتتاحیه پنجمین بازارچه خیریه کودکان مبتلا به نقص ایمنی روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه ساعت 16 خواهد بود و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 تا 22 شب دایر است.

اکرم علایی مسوول بخش مددکاری مرکز طبی کودکان نیز در این نشست گفت: انگیزه اولیه برپایی بازارچه خیریه کودکان مبتلا به نقص ایمنی، دو کودک به نام های «شیدا» و «نیکو» بوده اند که براثر نقص ایمنی جان خود را از دست دادند.

 علت از دست رفتن این دو کودک تشخیص دیرهنگام بیماری بوده، بنابراین آگاهی خانواده ها از علایم این بیماری برای سلامت کودکان بسیار حیاتی است.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: