کد خبر: ۳۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 24
شفاآنلاین-مسوولان مرکز طبی کودکان از هنرمندان شامل بازیگران، خواننده ها، نقاشان، کاریکاتوریست ها و همچنین ورزشکاران خواستند با حضور بر بالین کودکان بیمار یا حضور در مراسم خاص این کودکان در بیمارستان ، لبخند را بر لب آنان بنشانند.
به گزارش شفا آنلاین،گیلدا رجبی مسوول بخش روانشناسی مرکز طبی کودکان در نشست خبری با خبرنگاران گفت: سلامت روان کودکان در محیط بیمارستان به شدت در معرض آسیب است و دیدن هنرمندان و ورزشکارانی که قهرمان زندگی این کودکان هستند موجب می شود درد بیماری کودکان کمتر شده و این مساله به سلامت روان آنان کمک می کند.

نیما رضایی مدیر مرکز طبی کودکان نیز در این نشست گفت: آخرین کاری که پرسنل بیمارستانی برای کودکان می توانند انجام دهند اقدامات درمانی است اما شاد کردن این کودکان کار ما نیست.

وی افزود: در این بیمارستان برای هنرمندان و ورزشکاران باز است تا کودکان را شاد کنند و این کار ثواب دنیوی و اخروی برای آنان به همراه دارد.

ˈبهاره جهاندوستˈ مجری سیما و کارمند افتخاری مرکز طبی کودکان نیز در این رابطه گفت: متاسفانه برخی هنرمندان و بازیگران فراموش کرده اند که هنرمند هستند و حاضر نیستند در برنامه های خیریه برای کودکان شرکت کنند و بسیاری از تماس های ما در این رابطه را بی پاسخ گذاشتند.

وی در ادامه به تشریح برنامه های درنظرگرفته شده برای پنجمین جشنواره خیریه کودکان مبتلا به نقص ایمنی پرداخت و گفت: چهارشنبه پنجم شهریور از ساعت 16 ، برنامه های خاله سارا و جنگ موسیقی ، پنجشنبه ششم شهریور از ساعت 14 جنگ کودک گروه پنگول، جنگ موسیقی پاپ و سنتی و قصه خوانی از سوی هنرمندان برجسته کشور و جمعه هفتم شهریور از ساعت 11 صبح برنامه های فتیله، سنجد ، گروه موسیقی مهراز ، نشست اهل قلم با حضور شاعران و کنسرت فرزان میلانی اجرا می شود.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: