کد خبر: ۳۲۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - 2023February 23
شنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال شرق‌ و یکشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ واقع‌ در دامنه‌ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی و جنوبی‌ و بخش‌هایی‌ از مرکز کشور بارش‌ پراکنده رخ‌ می‌دهد.
شفاآنلاین>سلامت>سازمان هواشناسی از بارش برف و باران، کاهش دما و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مختلف کشور طی امروز و فردا خبر داد.

 به گزارش شفاآنلاین: سازمان هواشناسی کشور بر اساس‌ تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی‌ اعلام کرد که امروز پنجشنبه‌ در استان‌های گیلان، مازندران و نوار شرقی‌ اردبیل‌ بارش‌ باران و در دامنه‌ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ در استان‌های کهگیلویه‌ و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و شمال شرق‌ خوزستان بارش‌ برف‌ و باران پیش‌بینی‌ می‌شود.

جمعه‌ بارش‌ در استان‌های ساحلی‌ دریای خزر شدت‌ یافته‌ و در بخش‌هایی‌ از شمال آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، خراسان شمالی‌، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات‌ البرز، همچنین‌ ارتفاعات‌ و دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی، مناطقی‌ از مرکز، شرق‌ و جنوب‌ شرق‌ کشور بارش‌ باران، گاهی‌ وزش‌ باد و در نواحی‌ مرتفع‌ بارش‌ برف‌ انتظار می‌رود.

شنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال شرق‌ و یکشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ واقع‌ در دامنه‌ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی و جنوبی‌ و بخش‌هایی‌ از مرکز کشور بارش‌ پراکنده رخ‌ می‌دهد.

دوشنبه‌ نیز در استان‌های بوشهر، کهگیلویه‌ و بویراحمد، جنوب‌ اصفهان، فارس‌، جنوب‌ یزد، کرمان و شمال هرمزگان بارش‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

جمعه‌ در نیمه‌ شمالی‌ فارس‌، کرمان، خراسان جنوبی‌، نیمه‌ جنوبی‌ یزد، شرق‌ سمنان، استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز و شنبه‌ در نوار شرقی‌ کشور (به ویژه منطقه‌ زابل‌)، در بعضی‌ ساعات‌، وزش‌ باد نسبتا شدید تا شدید و در مناطق‌ مستعد خیزش‌ گرد و خاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

لازم به‌ ذکر است‌ جمعه‌ در اردبیل‌، استان‌های ساحلی‌ دریای خزر، خراسان شمالی‌ و شنبه‌ در شمال شرق‌ کشور دما بین‌ ۶ تا ۸ درجه‌ کاهش‌ پیدا می‌کند.

از امروز تاشنبه‌ دریای خزر مواج‌ است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: