کد خبر: ۳۱۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۶ دی ۱۴۰۱ - 2023January 16
مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور زنان از برگزاری «نشست هم اندیشی استادان، کارکنان و بانوان نظام سلامت» با حضور وزیر بهداشت خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>مونا زینالو، گفت: «نشست هم اندیشی استادان، کارکنان و بانوان نظام سلامت» امروز در سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی وزارت بهداشت در حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از معاونان وزارت بهداشت برگزار شد.
 
به گزارش شفاآنلاین:وی افزود: در این نشست بانوان منتخب دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت به صورت مستقیم و بی واسطه به بیان نقطه نظرات، نکات مشورتی و هم فکری خود در خصوص مسائل و مشکلات حوزه سلامت کشور پرداختند.
 
مشاور وزیر بهداشت در امور زنان بیان کرد: در حوزه‌های مربوط به مباحث زنان، خانواده و جمعیت، داروسازی، تغذیه و رشته‌های مختلف تخصصی در حوزه سلامت مباحثی از طرف بانوان فرهیخته مطرح شد و پیشنهادات و راهکار‌های رو به جلو در خصوص آنچه که می‌تواند برای بهتر شدن امور و رفع معضلات انجام شود و اتفاق بیفتد، با نگاه حل مساله از سوی بانوان به سمع و نظر وزیر بهداشت و معاونان آموزشی و دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت رسید.
 
زینالو در پایان تاکید کرد: با توجه به حضور گسترده بانوان دانشمند و برجسته در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت، برگزاری مداوم این جلسات می‌تواند برای گره گشایی از مشکلات و مسائل حوزه سلامت و ارائه راهکار‌ها و پیشنهادات جهت ارتقای شاخص‌های سلامت کشور موثر باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: