کد خبر: ۳۱۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۶ دی ۱۴۰۱ - 2023January 16
بیمارستان کیش در زمانی ساخته شد که جمعیت ساکن در این جزیره کمتر از هفت هزار نفر بود اما امروز با توسعه و پیشرفت گردشگری در نگین خلیج فارس تنها بیمارستان کیش بدون حمایت مسئولان امر از عهده این مسئولیت بار سنگین برنخواهد آمد
شفاآنلاین>سلامت>تنها بیمارستان جزیره کیش علیرغم توسعه گردشگری و جمعیتی این جزیره و مناطق اطراف، همچنان از کمبود امکانات و تجهیزات رنج می برد .

به گزارش شفاآنلاین:با توسعه روز افزون جزیره کیش و ساخت بزرگترین پروژه های عمرانی، خدماتی، صنعتی و گردشگری، رفته رفته نیازهای کیش مانند داشتن یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی برای رفاه، امنیت و سلامت ساکنان و گردشگرانی که روزانه به این جزیره زیبا سفر می کنند به فراموشی سپرده شده و بار سنگین مسئولیت کیش،سالهاست که بر دوش گردانندگان ان سنگینی می کند

بیمارستان کیش در زمانی ساخته شد که جمعیت ساکن در این جزیره کمتر از هفت هزار نفر بود اما امروز با توسعه و پیشرفت گردشگری در نگین خلیج فارس تنها بیمارستان کیش بدون حمایت مسئولان امر از عهده این مسئولیت بار سنگین برنخواهد آمد.

با کمال تاسف بعضی از مراجعه کنندگان در خصوص خدمات درمانی و حتی هزینه های درمان عجولانه قضاوت هایی می کنند که درست نیست و گاهی برخوردهایی می کنند که در شان پزشکان و کارکنان بیمارستانی نیست

از سوی دیگر عدم حمایت مدیران منطقه آزاد کیش از تنها بیمارستان جزیره کیش ، موجب نارضایتی مردم شده و برخی بیماران بعلت کمبود برخی تجهیزات پزشکی مجبور به سفر به استان های دیگر می شوند.

جای بسی تعجب است که همین مدیران دم از توسعه گردشگری سلامت و ورود گردشگر خارجی سخن می گویند و در عمل از تجهیز بیمارستان به امکاناتی که با جان و مال مردم خود در ارتباط اند کوتاهی می کنند.

با پیگیری های میدانی خبرنگار روزنامه اخبار کیش مشخص شد که علی رغم موافقت مدیرعامل سابق منطقه ازاد کیش با خرید دو دستگاه سی _ آرم و ماموگرافی برای رفع نیازهای بیمارستان کیش ، مدیران سازمان در تهیه این تجهیزات تعلل می کنند.مسئولان و متولیان امر که با توسل به کاغذ بازی های اداری به نوعی سعی در رفع مسئولیت از خود را دارند و به دنبال مغزی برای خالی کردن از انجام وظایف خود می گردند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند .
موضوع سلامت برای مردم  بسیار مهم است و به هیچ وجه کوتاهی مسئولانی که به بر کت همین مردم به جایگاهی رسیدند قابل قبول نیست . از مهندس پورزادی سرپرست مدیرعامل محترم انتظار داریم در راستای حذف کاغذ بازی های اداری و سستی برخی مسئولان سازمان که موجب نارضایتی مردم در بخش درمان شده است دستور قاطع در تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان صادر فرمایند.

مردم کیش از مدیران سازمان که دم از خدمت رسانی به مردم می زند توقع دارند در سریعترین زمان نسبت به رفع برخی کمبود های اساسی در بیمارستان قدم های جدی برداشته شود.اخبار کیش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: