کد خبر: ۳۱۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۰ دی ۱۴۰۱ - 2023January 10
نظارت دقیق بر اجرای قوانین جمعیت و جوانی جمعیت در ادارات صورت گیرد خانم در خانه مسئولیت خانه را انجام می‌دهد و باید از طرف خانواده مورد احترام قرار بگیرد
شفاآنلاین>سلامت>نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت دقیق بر اجرای قوانین جمعیت و جوانی جمعیت در ادارات صورت گیرد خانم در خانه مسئولیت خانه را انجام می‌دهد و باید از طرف خانواده مورد احترام قرار بگیرد و اگر خانمی نتواند کار خانه را انجام دهد مرد می‌تواند برای آن کنیز بگیرد.

به گزارش شفاآنلاین:فاطمه مقصودی در جلسه نشست مشورتی امور بانوان بروجرد که ۱۷ دی‌ماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که کارها به بانوان واگذار می‌شود به نحو احسن انجام می‌شود چون به طور دقیق کارها را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: بانوان شاغل علاوه بر همسرداری و مادر بودن، مسئولیت اجتماعی را به دوش می‌کشند اما ذره در کار خود کوتاهی نمی‌کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: خانم در خانه مسئولیت خانه را انجام می‌دهد و باید از طرف خانواده مورد احترام قرار بگیرد و اگر خانمی نتواند کار خانه را انجام دهد مرد می‌تواند برای آن کنیز بگیرد.شرق

مقصودی اضافه کرد: در بحث جمعیت و جوانی جمعیت ادارات استان قانون را یا ضعیف عمل کرده و یا اینکه اصلا اجرا نمی‌کنند.

وی بیان کرد: بحث جمعیت و جوانی جمعیت یک موضوع استراتژیکی بوده که دستگاها موظف هستند به این قانون پایبند باشند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه زن منظر جمال خداوند است، اضافه کرد: یک زن در محل کار و خانواده باید مورد تکریم قرار بگیرد.

مقصودی با اشاره به گرامیداشت روز زن، افزود: جایگاه و مقام زن باید در ادارات مورد تکریم قرار بگیرد و به مناسبت روز زن باید مدیران از بانوان شاغل در آن دستگاه و اداره تجلیل کرده و رونوشت آن به فرمانداری ارسال شود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای قوانین در رابطه با جمعیت و جوانی جمعیت در ادارات و دستگاه‌ها باید نظارت بیشتری صورت گیرد.

برچسب ها: بانوان شاغل ، کنیز ، مجلس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: