کد خبر: ۳۱۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۹ دی ۱۴۰۱ - 2023January 09
آنچه را که سازمان تأمین اجتماعی تاکید دارد این است که میزان عیدی به بازنشستگان بر مبنای رقمی است که در زمان شاغل بودن فرد پرداخت می‌شده است.
شفاآنلاین:رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی در خصوص نحوه پرداخت عیدی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش شفاآنلاین:علی دهقان‌کیا درباره رقم و زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان تأمین اجتماعی تصریح کرد: آنچه را که سازمان تأمین اجتماعی تاکید دارد این است که میزان عیدی به بازنشستگان بر مبنای رقمی است که در زمان شاغل بودن فرد پرداخت می‌شده است. البته ما انتظار داریم در این زمینه میزان عیدی بیشتر باشد اما به هر ترتیب احساس می‌شود که میزان عیدی همانند فرمول سنوات گذشته به بازنشستگان پرداخت شود.

دهقان‌کیا گفت: در خصوص رقم عیدی هنوز جلسه‌ای برگزار نشده است و همچنین در خصوص زمان آن نیز باید منتظر اعلام سازمان تأمین اجتماعی باشیم اما پیش‌بینی می‌شود که طبق سنوات گذشته در بازه زمانی سال‌های قبل پرداخت شود.

وی در ارتباط با افزایش مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز گفت: در این خصوص از هفته‌های آتی جلسات برگزار می‌شود و انتظار ما از رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که عنایت ویژه‌ای را به شرایط اقتصادی و زندگی بازنشستگان داشته باشد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: