کد خبر: ۳۱۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - 2022December 19
نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه یک فوریتی معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.
شفاآنلاین >سلامت >پزشکی >این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است .به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.

به گزارش شفاآنلاین: نشست علنی امروز(چهارشنبه 23 آذرماه) در حالی به ریاست محمد باقرقالیباف آغاز شد که نمایندگان روز گذشته در جلسه نظارتی مجلس، عملکرد دستگاه‌ها را در اجرای قانون حمایت از خانواده مورد کندوکاو قرار داده و به وزیر صمت به دلیل گرانی خودرو کارت زرد دادند.


اما نمایندگان امروز خود را با موافقت با بررسی مجدد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس آغاز کردند، این در حالی است که کلیات این طرح در نشست 16 آذر ماه به رأی گذاشته شد که مورد مخالفت نمایندگان قرار گرفت. در نشست امروز با تقاضای  112 نفر از نمایندگان بررسی مجدد در دستور کار قرار گرفت که در نهایت با موافقت نمایندگان اجازه داده شد که فرآیند رسیدگی این طرح مجدد شروع شود

 

شرایط معافیت واردات مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده تعیین شد

اما این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه یک فوریتی معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.

موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی در رشته‌های پزشکی

همچنین نمایندگان در جریان بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درمورد طرح اصلاح تبصره(۴)بند(۳)ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی با کلیات این طرح موافقت کردند وپس از برخی از مواد این طرح را مورد بررسی و تصویب قرار دادند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: