کد خبر: ۳۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 20
معاون نظام پزشکی تهران در گفتگو با شفا آنلاین هشدارداد:
شفا آنلاین- معاون آموزشي وپژوهشي نظام پزشکی تهران با تأکید برضرورت تفکیک و جداسازی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ از نظام پزشکی کل کشور گفت: در صورت عدم تحقق چنین امری،به طورقطع در آینده نمایندگان واقعی تهران نخواهند توانست در مورد امورات مربوط به نظام پزشكي تهران بزرگ برنامه ریزی کنند.

دکتر محمدمهدی قیامت درگفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: به طورقطع برهيچكس پوشيده نيست كه بدنه اصلی نظام پزشکی تهران است و اتفاقاتی که در کشورما رخ می دهد به طورعمده در سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: حال آن که تاكنون به دلایل سیاسی این مهم محقق نشده و به همين خاطرنظام پزشكي تهران تحت الشعات سازمان نظام پزشكي كل كشور قرار داشته است .همچنين ازآنجا كه رئیس کل سازمان نظام پزشکی از تهران انتخاب مي شود؛تاكنون جداسازی صورت نگرفته است.

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با اشاره به این که تفکیک و جداسازی سازمان نظام پزشکی تهران از کل کشور همیشه دغدغه کارشناسان بوده و هست؛ تصریح کرد: طبق برنامه ریزی هاي انجام شده، در حال حاضر تهران بزرگ تمام اركان وتشکیلات سازماني مربوطه نظیر رئیس و اعضای هیئت مدیره و... را دارد.

وی افزود:اين در حالي است که باید کارهای مربوط به طرح ترافیک، صدور پروانه های تهران و... در تهران بزرگ انجام شود و سازمان مرکزی نیز برنامه ریزی های کلان و سیاست های کلی سازمان را از طریق شورای عالی تبیین نماید.

به گفته قیامت، بنا به دلایلی مانند تحت فشار گذاشتن دکتر زالی- رئیس سازمان نظام پزشکی کشور- گروهی نمی خواهند این تفکیک و جداسازی انجام شود درحالی که تحقق آن لازم است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: