کد خبر: ۳۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 19
معاون نظارت سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ در گفتگو با شفا آنلاین خواستارشد:
شفا آنلاین- معاون نظارت سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ خواستار تفکیک وجداسازی هر چه سریع تر سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ از نظام پزشکی کل کشور شد.
دکتر ایرج خسرونیا در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: متأسفانه سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ از زمان تأسیس تاکنون تقریبا جایگاه واقعی خودش را نداشته وندارد.

وی افزود: از طرفی تمام درآمدهای سازمان به سمت و سوی شهرستان ها می رود و متأسفانه با این که اکثردرآمد های سازمان نظام پزشکی کل کشور از تهران بزرگ تأمین می شود اما هنوز حتی نظام پزشکی تهران 2 اتاق به اسم خودش ندارد.

وی خاطرنشان کرد:البته علت این امر به روسای قبلی سازمان نظام پزشکی بر می گردد که جهت جمع آوری رأی از شهرستان ها، سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ را فدای شهرستان ها و تمام بودجه را خرج آنجا کردند.

رئیس انجمن پزشکان متخصص داخلی ایران ادامه داد: در واقع به همین علت است که بعد از شروع فعالیت هیئت مدیره جدید؛ هر چقدر هم که فعالیت می کنند اما هنوز به نتیجه ای نرسیده اند، به همین دلیل دکتر زالی درست گفته که ما سال هاست گرفتار این مشکل هستیم.

وی با اشاره به این که سازمان نظام پزشکی تمام شهرهای کشور جز تهران مستقل اند؛ تأکید کرد: متأسفانه مسائل بروکراسی مانع از تحقق این امر شده است. از این رو امیدواریم هر چه سریع تر سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ نیز مانند سایر شهرستان ها مستقل شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: