کد خبر: ۳۱۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - 2022November 12
زن ٥٨ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و به‌هم‌ریختگی وسایل خانه نشان می‌داد که وی با قاتل که ظاهرا فردی آشنا بوده درگیر شده
شفاآنلاین>سلامت>به‌ دنبال کشف جسد یک زن در برجی مسکونی در تهران، کارآگاهان جنایی در بررسی صحنه قتل به این نتیجه رسیدند که قاتل آشنا بوده است.

به گزارش شفاآنلاین:بامداد دیروز جمعه به قاضی میثم حسین‌پور بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زنی در خانه‌اش به قتل رسیده است. محل حادثه طبقه دوازدهم برجی در یکی از خیابان‌های تهران بود.

زن ٥٨ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و  به‌هم‌ریختگی وسایل خانه نشان می‌داد که وی با قاتل که ظاهرا فردی آشنا بوده درگیر شده و پس از آن هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که مقتول به همراه همسرش زندگی می‌کرده و فرزندانشان درآمریکا مشغول کار و تحصیل هستند. این در حالی بود که  شوهر مقتول پس از حادثه با برداشتن پاسپورتش از خانه خارج شده و خبری از وی نبود.

وی ادامه داد: در  این میان برادر مقتول به کارآگاهان گفت: خواهرم به همراه شوهرش در این برج مسکونی زندگی می‌کردند و قرار بود به‌زودی همراه هم به آمریکا پیش فرزندانشان بروند. دیروز (پنجشنبه) با موبایل خواهرم تماس گرفتم اما جواب نداد و با خودم فکر کردم احتمالا مشغول به کاری است و بعد با من تماس می‌گیرد، اما وقتی خبری از او نشد نگران شدم و با موبایل همسرش تماس گرفتم اما او هم جوابم را نداد.

برادر مقتول اظهار کرد: احتمال دادم برای آنها اتفاقی رخ داده باشد و به مقابل خانه‌شان آمدم. هرچقدر زنگ خانه را زدم کسی جوابم را نداد و همسایه‌ها هم خبری از خواهرم و شوهرش نداشتند. برای همین نگرانی‌ام بیشتر شد و با پلیس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم که پس از ورود به خانه با جسد خواهرم مواجه شدم.

وی افزود: دامادمان از مدتی قبل کارش را از دست داده و بیکار شده بود، به همین دلیل مدام با خواهرم مشاجره داشت و احتمال می‌دهم که او دست به جنایت زده و فراری شده است. پس از تکمیل تحقیقات، قاضی دستور انتقال جسد به پزشکی‌قانونی را صادر کرد و تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای بازداشت همسر مقتول آغاز کرده‌اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: