کد خبر: ۳۱۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - 2022November 11
جهت تسهیل و تسریع امور ضروری است هیات‌های ممیزه با استفاده از ظرفیت کارگروه‌های تخصصی و فرعی موضوع تبصره ماده ۲۰ آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی و بخشنامه ابلاغی وزارت، نسبت به تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند
شفاآنلاین>سلامت>سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هیات‌های ممیزه با استفاده از ظرفیت کارگروه‌های تخصصی و فرعی تابعه باید نسبت به تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.

 به گزارش شفاآنلاین:صادق ستاری فرد گفت: در دو هفته‌ اخیر علاوه بر خوداظهاری و تایید نهایی فرم‌های ثبت‌نامی توسط مشمولان، مدیران مدارس و امور اداری و گروه‌های ارزیابی شامل ارزیابان حرفه‌ای، گزینش و حراست، مدارک، مستندات و شایستگی‌ها ، صلاحیت‌های مشمولان بررسی شد.

وی افزود: مدیران مدارس و مدیران واحد‌های اداری تاکنون درخصوص ۶۹۹ هزار و ۲۷۶ نفر اظهارنظر کردند، همچنین ۴۳ هزار و ۱۹۰ نفر توسط ارزیابان حرفه‌ای، ۲۴۶ هزار و ۹۴ نفر توسط گزینش و ۲۶۸ هزار و ۳۷۴ نفر توسط حراست ارزیابی و بررسی شده‌اند.

ستاری فرد در ادامه گفت: جهت تسهیل و تسریع امور ضروری است هیات‌های ممیزه با استفاده از ظرفیت کارگروه‌های تخصصی و فرعی موضوع تبصره ماده ۲۰ آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی و بخشنامه ابلاغی وزارت، نسبت به تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: