کد خبر: ۳۱۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - 2022October 31
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در دومین کارگروه تأمین مسکن کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه ‌های علوم پزشکی سراسر کشور عنوان کرد: بر اساس تأکیدات دکتر عین اللهی در خصوص ساخت و تأمین مسکن کارکنان این وزارتخانه، به ‌زودی با مراجع ذیربط ازجمله وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین موردنیاز احداث مسکن وارد مذاکره خواهیم شد.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر بهروز رحیمی، با بیان اینکه تامین مسکن و معیشت کارکنان یکی از دغدغه‌ های وزیر بهداشت است، گفت: طبق دستور اکید دکتر عین اللهی در خصوص تأمین مسکن کارکنان، به ‌سرعت در حال تدوین دستورالعمل ‌های مربوطه هستیم و تصمیمات خوبی نیز در این زمینه اتخاذ شده است.
 به گزارش شفاآنلاین: وی با اشاره انجام اقدامات اولیه و فراهم ‌سازی بسترهای اداری لازم برای طرح تأمین مسکن کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه ‌های علوم پزشکی سراسر کشور، اظهار کرد: با تدوین دستورالعمل ساخت و تأمین مسکن کارکنان این وزارتخانه، به‌ زودی با مراجع ذیربط ازجمله وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین موردنیاز احداث مسکن وارد مذاکره خواهیم شد.
دکتر رحیمی در ادامه گفت: از مهمترین خدماتی که می‌ توان با هدف ارتقای بهره‌ وری و افزایش تعلق سازمانی به کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه ‌های علوم پزشکی سراسر کشور ارائه داد، تأمین مسکن کارکنانی است که نیاز جدی به مسکن دارند تا با رفع دغدغه‌ های خانوادگی، موجبات ارتقای انگیزه شغلی آنان نیز فراهم شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به نقش کلیدی وزارت راه و شهرسازی درخصوص تأمین زمین برای احداث مسکن کارکنان، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی نقش بسیار کلیدی در تسهیل فرایندهای اداری ازجمله تأمین زمین، اخذ مجوز احداث و ساخت دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تامین زمین موردنیاز کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه ‌های علوم پزشکی سراسر کشور، دفتر توسعه منابع فیزیکی وزارت بهداشت در کوتاه ‌ترین زمان ممکن و با رعایت کامل اصول فنی نسبت به شروع پروژه‌ های مسکن اقدام می ‌کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: