کد خبر: ۳۱۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - 2022October 30
در دیدار مدیران حوزه اجتماعی و خیّرین وزارت بهداشت با رییس سازمان ملی استاندارد ایران، بر ضرورت رویکرد علمی در بهره‌ گیری از ظرفیت‌ های خیّرین، سمن‌ ها و مسئولیت ‌پذیری اجتماعی شرکت‌ ها و بنگاه‌ های اقتصادی تاکید و پیشنهاد اعطای نشان ملی مسئولیت ‌پذیری اجتماعی در حوزه سلامت، مطرح شد.
شفاآنلاین>سلامت>در آغاز این نشست که با حضور مهندس رضا محمودی، مشاور وزیر بهداشت در امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیّرین سلامت و مشارکت ‌های مردمی، مهندس حیدری‌ پور، مدیرکل سازمان ‌های مردم‌ نهاد و خیّرین سلامت و دکتر محمدی، رییس صندق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، برگزار شد، گزارشی از فعالیت ‌های حوزه مشارکت‌ های اجتماعی و خیّرین وزارت بهداشت ارائه شد.
به گزارش شفاآنلاین:سپس به ضرورت رویکرد علمی در بهره‌ گیری از ظرفیت‌ های خیّرین، سمن‌ ها و مسئولیت ‌پذیری اجتماعی شرکت‌ ها و بنگاه‌ های اقتصادی پرداخته شد.
در این نشست در خصوص تشکیل کمیته مشارکت اجتماعی در سازمان ملی استاندارد ایران، گفت ‌و گو شد تا در آن به بررسی مدل ‌ها و الگوهای استاندارد ارزیابی سمن‌ ها و شرکت‌ ها و بنگاه‌ های اقتصادی پرداخته شود. اداره کل سازمان‌ های مردم ‌نهاد و خیّرین سلامت نیز آمادگی خود را برای ارزیابی سایر تشکل‌ های مردمی خارج از حوزه سلامت نیز اعلام کرد.
از دیگر پیشنهادهای مطروحه، اعطای نشان ملی مسئولیت ‌پذیری اجتماعی شرکت‌ ها و بنگاه‌ های اقتصادی در حوزه سلامت بود که با استقبال رییس سازمان استاندارد روبرو شد.
در پایان مقرر شد کمیته‌ ای متشکل از نمایندگان دو طرف برای بررسی راه‌ های همکاری بیشتر میان وزارت بهداشت و سازمان استاندارد تشکیل شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: