کد خبر: ۳۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 17
شفاآنلاين -مهندس ضیائی مدیرعامل پست بانک ایران به همراه اسد گرامی مدیر امورکارکنان و مسئول امور ایثارگران، محمدرضا ساجدی‌پور رئیس اداره‌کل روابط عمومی و محمدرضا حسنلو رئیس اداره‌کل پشتیبانی به منظور تکریم و تجلیل از خانواده معزز شهداء، با مادر شهید هاشم‌رضا نعیمی و فرزند شهید عزت‌الله ناصری دیدار و تجلیل نمود.

 

به گزارش شفاآنلاين از روابط عمومی پست بانک ایران، مهندس ضیائی در دیدار با مادر شهید ‌هاشم‌رضا نعیمی که دربخش CCU بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری است و همچنین سعید نعیمی شاغل در اداره‌کل بانکداری الکترونیک و برادر این شهید بزرگوار اظهارداشت: همه ما مدیون فداکاری، ایثار و استقامت رزمندگان اسلام و خانواده ‌های آنان در جنگ تحمیلی در برابر دشمنان هستیم و همواره باید قدردان آنان باشیم.
وی ضمن ابراز همدردی و طلب‌شفاعت برای این مادر شهید افزود: ایثارگری و رشادت فرزندان شما مادران شهداء موجب آرامش، امنیت و پیشرفت جوانان این مرز و بوم شده و این، مسئولیت ما را سنگین تر می‌کند و تک‌تک جوانان و دولتمردان باید مجدانه در حفظ از صیانت و خاک کشور این کشور کوشا باشند.
همچنین مهندس ضیائی در دیدار با سهیلا ناصری رئیس شعبه مفتح که مصادف با سالگرد شهادت پدر وی شده بود ضمن اشاره به مقام شامخ شهداء به عنوان حامیان ملت و دولت عنوان کرد: همه ما به واسطه زیارت خانواده شهداء و ایثارگران به دنبال تقویت روحیه و ایجاد انگیزه درخود هستیم تا بتوانیم امانتی که بر دوشمان نهاده‌اند را به سرمنزل مقصود برسانیم.
گفتنی است: در هریک از این دیدارها از مادر و فرزند این شهیدان با اهداء لوح و هدیه تقدیر به‌عمل آمد.
شایان ذکر است: این دیدار در راستای برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری به مناسبت هفته دولت و همزمان با دیدار دکتر واعظی وزیر و رؤسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌های وابسته از خانواده‌های شهداء صورت گرفت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: