کد خبر: ۳۱۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 20
کنگره میان دوره ای انجمن مغز و اعصاب ایران به میزبانی اراک آغاز شد.
شفاآنلاین>سلامت>کنگره میاندوره‌ای جراحان مغز و اعصاب ایران، شامگاه دیشب بیست و هفتم مهرماه در اراک آغاز به کار کرد و تا بیست و نهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شفاآنلاین:این کنگره هر ساله در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که اقدامات موثری در این زمینه انجام داده اند برگزار می‌شود و در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی اراک میزبان این  این کنگره است.

دکتر علیرضا کمالی دبیر اجرایی این کنگره گفت: برنامه ریزی این کنگره مربوط به سال ۱۳۹۸ است که به دلیل اپیدمی کرونا با وقفه روبرو شد، اما اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مجددا برنامه ریزی برای برگزاری کنگره در مهرماه انجام گرفت.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در مراسم آغازین این کنگره گفت: استان مرکزی علاوه بر اینکه قطب صنعتی و قطب کشاورزی است، تعداد بسیاری از پزشکان نام آور کشور از این استان برخاسته اند و ۲۵ درصد مفاخر و مشاهیر کشور به این استان منتسب هستند.

مخلص الائمه با اشاره به حجم بالای طرح‌های نیمه تمام کشور افزود: در دولت سیزدهم اتمام طرح‌های با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد در اولویت قرار گرفته که در این بین طرح‌های حوزه بهداشت و درمان نیز جای دارند و امیدواریم که امسال بخش عمده‌ای از این طرح‌ها در استان مرکزی از جمله بیمارستان ولیعصر عج اراک را به پایان برسانیم.

علیرضا امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در این مراسم بر جایگاه ویژه کشوری دانشگاه علوم پزشکی اراک در آموزش پزشکی گفت: باید تلاش شود براساس شاخص‌های رتبه بندی، در سال‌های آتی جایگاه دانشگاه را ارتقا دهیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: