کد خبر: ۳۱۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 13
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: بیمه سلامت بدهی خود را در بخش بیمارستانی به صورت به روز به شرط ارسال اسناد پرداخت می کند
شفاآنلاین>سلامت>مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: بیمه سلامت بدهی خود را در بخش بیمارستانی به صورت به روز به شرط ارسال اسناد پرداخت می کند

به گزارش شفاآنلاین:محمدمهدی ناصحی گفت: در حال حاضر آخرین وضعیت پرداختی ها بدین صورت است که بیمه سلامت به طور کامل بدهی داروخانه ها را در طرح دارویار پرداخت کرده است و مراکز دولتی و خصوصی که نسخه های دارویی طرح دارویار را پیچیده اند، در همان دو روز اول مهر بدهی داروخانه ها را تا پایان شهریور پرداخت کرده ایم.

به گفته وی پرداخت بدهی داروخانه ها در بخش های دولتی و خصوصی و سهم بیمه و مابه التفاوت ارز یا همان یارانه دارویی در طرح دارویار تا پایان شهریور انجام شده است.

او افزود: بیمه سلامت بدهی خود را در بخش بیمارستانی به صورت به روز به شرط ارسال اسناد پرداخت می کند و سازمان بیمه سلامت هیچ گونه عقب افتادگی در پرداختی ها ندارد.

او ادامه داد: نسخه های کاغذی به ترتیب و با فاصله حدود دو ماه پرداخت می شوند. اسناد بیمارستانی معمولا ۴۵ روز تا دو ماه طول می کشد تا جمع آوری و ارسال شوند. به طور کلی بیمه سلامت با ارسال اسناد پرداختی ها را به روز پرداخت خواهد کرد.

او گفت: بیمه سلامت آمادگی کامل دارد تا بیمه بیماران خاص را تحت پوشش بیمه قرار دهد و منتظر ابلاغ آئین نامه اش هستیم و این کار به صورت مرحله ای و احتمالا تا پایان سال به طور کامل انجام می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: