کد خبر: ۳۱۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 08
نیکا، سارینا دخترانی که روایات زیادی درباره نحوه درگذشت آنها منتشر شده است. مسئولان تلاش دارند فضای کشور تحت تاثیر این اتقاقات قرار نگیرد و نتیجه پس از بررسی به اطلاع همگان برسد اما طبیعی است در چنین فضایی، قبولاندن برخی موضوعات به برخی سخت است.
شفاآنلاین>سلامت> نیکا، سارینا  دخترانی که روایات زیادی درباره نحوه درگذشت آنها منتشر شده است. مسئولان تلاش دارند فضای کشور تحت تاثیر این اتقاقات قرار نگیرد و نتیجه پس از بررسی به اطلاع همگان برسد اما طبیعی است در چنین فضایی، قبولاندن برخی موضوعات به  برخی سخت است.
 
 به گزارش شفاآنلاین:رئیس کل دادگستری استان البرز درباره جزئیات فوت «سارینا اسماعیل‌زاده» گفت: در نخستین دقایق روز دوم مهرماه در حدود ۲۰ دقیقه بامداد، طی تماس تلفنی کلانتری ۱۴ رسالت کرج، گزارش یک مورد سقوط از ارتفاع به قاضی کشیک دادسرای ناحیه یک کرج ارائه شد.

 حسین فاضلی هریکند افزود: پس از دریافت این گزارش بازپرس کشیک دادسرای مذکور شخصا در محل حادثه حاضر شده و با بررسی‌های اولیه مشخص  شد جسد متعلق به دختر نوجوانی  حدودا ۱۶ ساله است که در محل ورودی پارکینگ پشتی ساختمان همسایه منزل مادر بزرگ متوفی در عظیمیه کرج قرار داشت. با بررسی‌های اولیه مشخص شده است، متوفی که به همراه مادر خود در همان شب در منزل مادربزرگ خود بودند از راه‌پله منزل مادر بزرگ، خود را به پشت بام طبقه پنجم رسانده و از آنجا پس از ورود به پشت بام همسایه به پایین پریده و طبق بررسی‌های اولیه خودکشی کرده است. تحقیقات بازپرسی از مادر ایشان مشخص کرده است که متوفی سابقه خودکشی ناموفق با مصرف قرص داشته است .طبق این گزارش علت فوت، شوک ناشی از ضربه به دنبال صدمات و شکستگی‌های متعدد و خونریزی به واسطه سقوط از ارتفاع بوده است.

  در خاکسپاری نیکا چه گذشت؟
12 مهر دادستان تهران از تشکیل پرونده قضایی در دادسرای جرایم جنایی برای بررسی علت فوت نیکا شاکرمی خبر داد.محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره درگذشت نیکا می‌گوید:« این حادثه با اغتشاشات اخیر ارتباطی ندارد.ساختمانی که کوله پشتی این خانم در آن کشف شد مراحل ساخت پایانی را طی می‌کرد و ۲ کارگاه تولید پوشاک در آن فعال است و کارگرانی در ساختمان مشغول کار و نگهبانی بودند... تعدادی از کارگرهای ساختمان بازداشت شدند.» مورد دیگر به  مسائل زمان خاکسپاری نیکا مربوط است. فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به تشریح اغتشاشات اخیر در این استان پرداخت و گفت: ‌برخی فرزندان منافقین ‌در این آشوب‌ها بازداشت شدند. سردار مرتضی کشکولی گفت: در روز خاکسپاری نیکا شاکرمی با توجه به فراخوان‌هایی که خاله نیکا از طریق بی‌بی‌سی و اینترنشنال در ساعت ۲ بعدازظهر برای تجمع داده بود بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر برای تجمع آمده بودند که برای بی‌بی‌سی فیلم می‌گرفتند و تمام زنان حاضر در تجمع حجاب داشته و با روسری آمده بودند.

برچسب ها: نیکا ، البرز ، سارینا ، قاضی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: