کد خبر: ۳۱۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 04
در این رویداد صاحبان ایده و استارتاپ‌های خلاق در صنعت داروسازی در کنار شتاب دهنده‌ها، منتورها و مشاوران این صنعت، به بحث و گفتگو می‌پردازند تا با استفاده از امکانات موجود ایده خود را به سمت تجاری‌سازی سوق دهند.
شفاآنلاین>سلامت>بزرگ ترین گردهمایی بین‌المللی تخصصی صنعت داروسازی کشور، در تهران برگزار می‌شود.

 به گزارش شفاآنلاین: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما به عنوان یک رویداد بین‌المللی جامع و فراگیر در حوزه صنعت دارو، با حضور شرکت‌های داروسازی داخلی و خارجی و فعالان حوزه دارو در طول زنجیره تأمین تا توزیع دارو و با شعار «توسعه، بازسازی و نوسازی صنعت دارو» در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داروسازی، تعداد زیادی از نمایندگان شرکت‌های تولید کننده مواد اولیه دارویی و تجهیزات داروسازی، سفرا و رایزنان بازرگانی و سرمایه‌گذاران از بیش از ۴۰ کشور مختلف حضور خواهند داشت تا ضمن بازدید از آخرین دستاوردهای ایران و جهان در این حوزه، درباره همکاری‌های مشترک با همتایان خود به گفتگو بپردازند.

از ایده تا برندسازی

از رویدادهای جدید ایران فارما نخستین پاویون اعتبارسنجی و شتاب‌دهی ایده‌های پزشکی و دارویی «متر و جت» است.

در این رویداد صاحبان ایده و استارتاپ‌های خلاق در صنعت داروسازی در کنار شتاب دهنده‌ها، منتورها و مشاوران این صنعت، به بحث و گفتگو می‌پردازند تا با استفاده از امکانات موجود ایده خود را به سمت تجاری‌سازی سوق دهند.

در این بخش خدمات مشاوره متناسب با نیاز هر بخش از اکوسیستم دارویی ارائه می‌شود و افراد می‌توانند با بررسی هر یک از مشاوران و حوزه فعالیت شتاب‌دهنده‌ها بر اساس جدول زمان‌بندی، منتور مورد نظر خود را انتخاب کرده و زمان مشاوره را رزرو نمایند.

رویدادهای علمی و آموزشی ایران فارما

در نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما علاوه بر جنبه‌های صنفی و تجاری، رویدادهای علمی و آموزشی متنوعی برای دانشجویان، کارشناسان و متخصصان حوزه‌های داروسازی و پزشکی در نظر گرفته شده است.

کمیته آموزشی و پژوهشی سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با برپایی کارگاه‌های متعدد در حوزه دانش دارویی و مهارت حرفه‌ای در ایام برگزاری نمایشگاه ایران فارما، میزبان انجمن‌های علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانش‌آموختگان دارویی است.

در سه روز برپایی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما ۹ سرفصل در قالب سخنرانی علمی و پنل تخصصی با موضوعات متنوع کمیته آموزشی و پژوهشی سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

از رویدادهای علمی دیگر این نمایشگاه می‌توان به نخستین سمینار تازه‌های دارویی در پزشکی که با همکاری نظام پزشکی تهران بزرگ، با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر و ۱۵ امتیاز بازآموزی در مدت برپایی نمایشگاه ایران فارما برگزار می‌شود، اشاره کرد.

بخش دانشجویی ایران فارما

علاوه بر این، ایران فارما در بخش دانشجویی نیز رویدادهایی را برای دانشجویان رشته‌های پزشکی و داروسازی در نظر دارد که از آن جمله می‌توان به سلسله نشست‌های Pharma Talk اشاره کرد.

فارماتاک رویدادی دانشجویی در راستای تعامل دانشگاه و صنعت همچنین آموزش و ارتقای دانش دانشجویان و آماده کردن آنان برای حضور در بازار کار و شناخت و برطرف کردن نیازهای تحقیقاتی بخش صنعت و به روز نگه‌داشتن آن طراحی شده است.

به علاوه دبیرخانه این نمایشگاه با همکاری کمیته دانشجویی سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، تور بازدید دانشجویی از هفتمین نمایشگاه ایران فارما را ترتیب داده تا دانشجویان ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف فرصت آشنایی با فضای صنعت و کسب و کارها، استارت آپ‌ها، بخش‌های مختلف شرکت‌های دارویی و…، را داشته باشند.

دریافت رزومه از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، طراحی شغل برای آنها و ارسال آن به شرکت‌های زیرمجموعه سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران جهت بررسی نیز از برنامه‌های دیگر نمایشگاه ایران فارما در قالب رویداد Pharma Job خواهد بود.

افتتاحیه بزرگ‌ترین گردهمایی بین‌المللی تخصصی صنعت داروسازی کشور، ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۱ در محل مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: