کد خبر: ۳۱۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - 2022September 21
جانباز دوچرخه سوار ایرانگرد به مناسبت روز جهانی صلح و با شعار اهدای خون، اهدای زندگی با حضور در اداره کل انتقال خون استان کرمان، هدیه ای از جنس وجود برای بیماران به ارمغان آورد.
شفاآنلاین>سلامت>سید مسعود طباطبایی، دوچرخه سوار ایرانگرد، با هدف رساندن پیام دوستی به ایرانیان و با شعار « اهدای خون، اهدای زندگی»  در روز جهانی صلح با حضور در انتقال خون استان کرمان خون خود را به بیماران نیازمند به این ماده حیاتی اهدا کرد.

به گزارش شفاآنلاین:این دوچرخه سوار که رزمنده 8 سال جنگ تحمیلی، بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران است، در سال 65 در منطقه سومار نفت شهر بر اثر اصابت خمپاره به درجه جانبازی نائل گردید و در دور دهم دوچرخه سواری استان‌های ایران  سفر انفرادی خود را از پاسارگاد آغاز و پس از گذشتن از 27 استان وارد کرمان شد.

دکتر ایرج شکوهی، مدیرکل انتقال خون استان کرمان، در نشست صمیمانه ای که با طباطبایی داشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نشان دهنده افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است  را به ایشان تبریک  و عنوان داشت: درخت تنومند انقلاب مدیون ایثارگری های امثال شما عزیزان است و از جانباز دوچرخه سوار که با اهدای خون سرخ  نشان داد که یار و یاور نیازمندان به این ماده حیاتی است تقدیر و تشکر به عمل آورد.

سید مسعود نیز به عنوان سفیر اهدای خون که در شهرهای مختلف ایران اهدای خون داشته است ازهمه مردم ایران دعوت به عمل آورد با توجه به این که اهدای خون تبلور انسانیت است به امر انسانی اهدای خون پرداخته  و به کمک بیماران نیازمند به خون بشتابند.
گفتنی است، سید مسعود طباطبایی رکورددار ایران و دنیا با بیش از 120 هزار کیلومتر رکاب‌زنی داخلی و خارجی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: