کد خبر: ۳۱۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - 2022August 30
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از آغاز شمارش معکوس برای برگزاری چهاردهمین المپیاد ورزش قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور به میزبانی این دانشگاه خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر داودپور سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در چهارمین نشست هم اندیشی برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور به میزبانی شهرکرد گفت: آمادگی نسبی برای برگزاری این المپیاد ایجاد شده است.
 
به گزارش شفاآنلاین:وی افزود: پذیرش تیم های ورزشی از چهارشنبه ۹ شهریور آغاز و مراسم افتتاحیه این المپیاد نیز با حضورمسئولان کشوری و استانی پنجشنبه ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.
 
دکتر داودپور اضافه کرد: تیم های ورزشی از ۶۷ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور در این المپیاد حضور دارند.
 
دکتر داودپور با بیان اینکه این المپیاد در هشت رشته ورزشی به صورت انفرادی برگزار می‌شود، گفت: ۵۹ دانشجو در رشته بدمینتون، ۸۰ دانشجو در رشته تکواندو، ۹۵ دانشجو در رشته تنیس روی میز، ۴۹ دانشجو در رشته تیراندازی، ۱۲۶ دانشجو در رشته دو و میدانی، ۵۲ دانشجو در رشته شطرنج، ۶۷ دانشجو در رشته کاراته و ۱۰۱ دانشجو در رشته شنا با هم رقابت می کنند.
 
دکتر داودپور اضافه کرد: همچنین ۱۰ دانشجوی غیر ایرانی در رشته های بدمینتون، تکواندو و دو و میدانی حضور دارند.
 
وی تشریح کرد: در این دوره از المپیاد، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اصفهان بیشترین تعداد بازیکنان را به خود اختصاص داده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: مسابقات به صورت رسمی از روز جمعه ۱۱ شهریورماه آغاز می شود و هر روز همه رشته های ورزشی بازی خواهند داشت.
 
دکتر داودپور ادامه داد: توزیع بسته‌های فرهنگی، برگزاری تورهای گردشگری، بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان از جمله برنامه های درنظر گرفته شده برای ورزشکاران است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: