کد خبر: ۳۱۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - 2022August 29
رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از تامین بیش از 40 دستگاه سی تی اسکن و 14 دستگاه آنژیوگرافی قلبی و مغزی در یکسال گذشته خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>مهندس سید حسین صفوی همزمان با هفته دولت، گفت: تاکنون تجهیزات سرمایه‌ ای سنگین مهم مورد نیاز مراکز درمانی سراسر کشور پس از اعلام نیاز معاون درمان وزارت بهداشت توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تامین و با هماهنگی معاونت درمان وزارت بهداشت طی یک سال اخیر توزیع شده است.

به گزارش شفاآنلاین:وی با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از 40 دستگاه سی تی اسکن برای دانشگاه‌ های علوم پزشکی ارسال شده است، افزود: اکثر این تجهیزات برای بیمارستان ‌های مناطق محروم و کمتر ‌برخوردار که پیش از این بیماران خود را به مراکز استان یا شهرهای اطراف ‌ارجاع می‌ دادند، ارسال شده است.

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطر نشان کرد: 14 دستگاه انژیوگرافی مغزی و قلبی، 8 دستگاه اسپکت سی تی به همراه 7 دستگاه پت سی تی نیز که جزو دستگاه‌های تصویربرداری پیشرفته محسوب می‌شوند برای مراکز درمانی دولتی ارسال شده است.

مهندس صفوی در پایان یادآور شد: امیدواریم تا با حمایت هر چه بیشتر از هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تمامی بیمارستان ‌ها از مجهزترین دستگاه‌‎ ها برخوردار و دسترسی آسان به برترین خدمات درمانی حتی برای محروم‌ ترین نقاط نیز فراهم شود.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: