کد خبر: ۳۱۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - 2022August 22
این جریان سیاسی نفس‌اش از جای گرم در می‌آید، خودشان را به دولت چسبانده اند، آدم‌های خودشان را در دولت استخدام کردند حالا می گویند مذاکره نکنید
شفاآنلاین>سلامت> نماینده مجلس یازدهم گفت : آدم از خواندن اخبار حقوق بازنشستگان شرم می کند چه رسد که در این کشور زندگی کند. سردارها و سرلشکرها و سرتیپ هایی که در زمان جنگ سینه سپر کردند برای این کشور حالا باید به دنبال کمی افزایش برای حقوق بازنشستگی‌شان باشند.

به گزارش شفاآنلاین:مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دولت اصلاحات و نماینده مردم تبریز درمجلس در باره برجام گفت :

این جریان سیاسی نفس‌اش از جای گرم در می‌آید، خودشان را به دولت چسبانده اند، آدم‌های خودشان را در دولت استخدام کردند حالا می گویند مذاکره نکنید، این ها بدون اتصال‌هایی که به بیت‌المال دارند در تامین نان شب شان هم می‌مانند. تیمی که برای مذاکره می‌رود، باید تجربه مذاکره داشته باشد، ...اما نتیجه نشان داد چه کسی بهتر بلد بود.

این آقایان اعم از جریان آقای جلیلی و بقیه برادران بیایند مشکلات مردم را حل کنند، این‌ها را ول کنید نمی توانند نان شب‌شان را تامین کنند. مگر همین‌ها نبودند می‌گفتند دولت اگر تغییر کند، نیازی به احیای برجام نیست و با تحریم و همین وضع می توان اقتصاد را شکوفا کرد، پس چه شد؟ یک سال از عمر دولت سیزدهم گذشت، تورم بدتر شد، مشکلات بیشتر شد، این جریان حتی نمی‌گذارد آقای رییسی کارش را درست انجام دهد.

آدم از خواندن اخبار حقوق بازنشستگان شرم می کند چه رسد که در این کشور زندگی کند. سردارها و سرلشکرها و سرتیپ هایی که در زمان جنگ سینه سپر کردند برای این کشور حالا باید به دنبال کمی افزایش برای حقوق بازنشستگی‌شان باشند؟آدم شرم می کند این اخبار را بخواند چه رسد به این که در این کشور زندگی کند، همین بازنشستگان بودند پشت انقلاب و جلوی صدام ایستادند، حالا همان سرلشکر و فرمانده با حقوق بازنشستگی نمی‌تواند تواند نیازهای اولیه خانواده‌اش را تامین کند و حالا با این پول بازنشستگی نمی‌توانند زندگی کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: