کد خبر: ۳۰۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - 2022August 17
قرار شده است که با توجه به اجرای آزمایشی و پایلوت در برخی نقاط کشور، رفع ایراد این طرح انجام شود و سپس برای توسعه آن به کل کشور تصمیم گیری می شود.
شفاآنلاین>سلامت>وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره آخرین وضعیت ارائه کالابرگ الکترونیک به جای یارانه نقدی به مردم گفت:‌ وزارت رفاه وعده داده است که در شهریور ماه پیشنهاد رسمی کالابرگ الکترونیک را به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ارائه می کند.

 به گزارش شفاآنلاین:سید احسان خاندوزی درباره آخرین وضعیت ارائه کالابرگ الکترونیک به جای یارانه نقدی به مردم به همشهری آنلاین گفت:‌ وزارت رفاه وعده داده است که در شهریور ماه پیشنهاد رسمی کالابرگ الکترونیک را به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ارائه می کند.

وی افزود:‌ قرار شده است که با توجه به اجرای آزمایشی و پایلوت  در برخی نقاط کشور، رفع ایراد این طرح انجام شود و سپس برای توسعه آن به کل کشور تصمیم گیری می شود.

خاندوزی درباره اینکه ارائه کالابرگ به مردم چه زمانی انجام خواهد شد، ادامه داد: به نظر می رسد که نتیجه این موضوع در شهریور مشخص شده و قابل اعلام باشد.

وی همچنین درمورد اثرگذاری مذاکرات وین و توافق احتمالی بر مسائل اقتصادی کشور نیز گفت: شرایط داخلی و خارجی به لحاظ اثرات واقعی و انتظاری آن در کشور بر وضعیت اقتصادی بی‌تاثیر نیست اما باید تلاش کنیم اثرات،‌ اثرات بلندمدت و پایداری باشد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: هر آنچیزی که بخواهد به عنوان شوک روانی جامعه را شرطی کند به این معنا که اگر مسئله تحریم حل شود بقیه مسایل هم حل می‌شود خارج از دستور کار و سیاست دولت است و باید تلاش کنیم که سیاست‌های داخلی ما بتواند القای ثبات اقتصاد کلان را در کشور داشته باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: