به گزارش شفاآنلاین:وی با اشاره به اینکه صرفاً سرپرستان خانوارهای سه دهک اول مشمول این
بستهها میشوند، تاکید کرد: در حال حاضر کد ملی و شماره تلفن همراه اعلام
شده حدود ۹۴۴ هزار نفر از سرپرستان خانوارها که مشترک اپراتورهای همراه
اول، ایرانسل، رایتل و اپراتورهای مجازی تلفن همراه شاتل موبایل، های وب،
آپتل، سامان تل و منطقه آزاد کیش هستند به این اپراتورها اعلام شده است و
برای سیمکارت این دسته از مشمولان که مشکلی برای فعالسازی بسته (مانند
قطعی سیمکارت به دلیل بدهی یا مسدودی ...) نداشتهاند، بسته اینترنت
برایشان فعال شده و پیامک فعالسازی ارسال شده است.
حقی تاکید کرد: این
بسته سالانه اینترنت ۴۰ گیگابایتی است که ۳۰ گیگابایت آن برای استفاده از
سایتهای منتخب و ده گیگابایت آن برای استفاده از اینترنت در نظر گرفته شده و
با هدف حمایت از اقشار کم برخوردار و در قالب مسئولیت اجتماعی اپراتور
اجرایی میشود.
وی اظهار کرد: متقاضیانی که ثبتنام آنها از طریق سامانه خدمات دولت هوشمند یا کدهای دستوری موفقیتآمیز بوده و این بسته برای آنها فعال نشده است میتوانند با مراکز تماس اپراتور خود تماس گرفته و وضعیت فعالسازی بسته اینترنت خود را جویا شوند. در صورت عدم دریافت پاسخ با مراجعه به نشانی https://۱۹۵.cra.ir درخواست خود را ثبت کنند تا رسیدگی شود.