کد خبر: ۳۰۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - 2022August 10
طرح مشاوره رایگان تا روز اربعین با عنوان «حال خوب زندگی در سایه مهر حسینی» در ۱۴ ایستگاه مترو تهران آغاز شد.
شفاآنلاین>سلامت>حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی متقی‌فر در خصوص طرح «حال خوب زندگی در سایه مهر حسینی» گفت: این طرح همزمان با آغاز ماه محرم، به همت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران، معاونت فرهنگی اجتماعی مترو تهران در ۱۴ ایستگاه مترو تهران آغاز شد.

به گزارش شفاآنلاین:  وی با بیان این که این طرح تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت، افزود: در هر ایستگاه دو تا سه مشاور در زمینه ازدواج، پیشگیری از طلاق و تربیت فرزند به مراجعان، مشاوره های رایگان ارائه داده و در صورت نیاز به مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده ارجاع داده می شوند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، فرهنگ سازی مشاوره، در دسترس قرار دادن خدمات مشاوره و راهنمایی مراجعان و ارجاع آنان به مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده را از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد و افزود: امید است با این گونه اقدامات و تعدد و تدوام آنها، فرهنگ مشاوره در جامعه نهادینه شود.

 وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز ۳۱ فروردین ماه در توئیتی از طرح ارائه خدمات مشاوره رایگان در ایستگاه‌های پرتردد مترو تهران خبر داده بود. 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: