کد خبر: ۳۰۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۳۱ تير ۱۴۰۱ - 2022July 22
مشاهده مشکلات و دغدغه های مردم از فاصله نزدیک امری مهم و موثر در رفع آنهاست. یکی از راهبرد های اصلی دولت نیز دنبال کردن این مسیر است تا این ارتباط با مردم را به صورت جدی داشته باشد.
شفاآنلاین>سلامت>نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در میز ارتباطات مردمی، ویژه سفر رییس جمهور به استان مرکزی از تلاش حداکثری وزارت بهداشت و دولت سیزدهم برای پیگیری مطالبات مردم خبر داد.
 
 به گزارش شفاآنلاین:دکتر عباس شیراوژن با بیان این‌که دولت سیزدهم در حل مشکل مردم عزم جدی دارد، گفت: در راستای تشکیل میز ارتباطات مردمی و به‌دنبال مراجعه مردم شاهد ارائه تعدادی دغدغه‌های مشترک بودیم که همگی خواستار بهتر شدن وضعیت استخدامی، کاهش مشکلات و مسائل بهداشتی، درمانی بودند که اکثریت آنها در زمینه انتقالی، استخدام، تبدیل وضعیت و یا تأمین هزینه‌های درمانی بود. لذا در کلیه زمینه‌ها قول مساعدت داده می‌شود و اطمینان خاطر می‌دهیم که با وجود فراوانی مشکلات، مسائل و تامین اعتبارات، هم دولت سیزدهم و هم وزارت بهداشت حداکثر توان، تلاش و بضاعت خود را برای خدمت رسانی بهتر به مردم کار می گیرند و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
 
وی در پایان اولین روز از  برپایی میز خدمت حوزه سلامت سفر ویژه رییس جمهوری به استان اظهار داشت: مشاهده مشکلات و دغدغه های مردم از فاصله نزدیک امری مهم و موثر در رفع آنهاست. یکی از راهبرد های اصلی دولت نیز دنبال کردن این مسیر است تا این ارتباط  با مردم را به صورت جدی داشته باشد.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تاکید کرد: حضور در این سفرها این زمینه را به وجود می‌آورد که بتوان علاوه بر مسئولیت خود در سایر حوزه‌های دیگر نیز تصمیم گیری هایی انجام داد و راهکارهایی که برخی از همکاران نو آورانه پیشنهاد می‌دهند را نیز‌مطرح کرد.
 
دکتر شیراوژن ادامه داد: امید برخی از مردم به جناب آقای دکتر رئیسی و دولت سیزدهم در جای خود باعث افزایش مراجعات می‌شود که این مهم به تنهایی باعث افزایش انگیزه است. لذا تمام سعی ما این است که با پیدا کردن راه حل های جدید، شاهد رفع هرچه سریع‌تر مشکلات باشیم.
 
گفتنی است نتایج بررسی مشکلات به صورت پیامکی و با شماره پیگیری برای افراد مراجعه کننده ارسال می‌شود و مدت پیگیری متناسب با پیچیدگی مشکل بیان شده، خواهد بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: