کد خبر: ۳۰۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۲۴ تير ۱۴۰۱ - 2022July 15
بسیاری از چهره های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی غرب استان تهران، دانش آموخته دبیرستان تاریخی شهید عالمی شهرقدس هستند و مفتخریم که در آموزش و پرورش کشور، در برگزاری چنین گردهمایی هایی پیشرو هستیم.
شفاآنلاین>سلامت>بیست و یکمین گردهمایی نسل طلایی آموزگاران فرزانه و دانش آموختگان فرهیخته دبیرستان شهید عالمی شهرقدس به همت استاد غلامرضا کاشانی پدر فرهنگ شهرستان قدس و با حضور بیش از ۱۰۰ مهمان در باغ تالار ارگ شهرقدس برگزار شد.
 
 به گزارش شفاآنلاین:استاد کاشانی پدر فرهنگ شهرقدس، در این گردهمایی باشکوه و خاطره انگیز گفت: این گردهمایی از سال ۱۳۷۸ با هدف ارج نهادن به مقام شامخ معلم و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان شهید و فرهیخته شهرقدس برگزار می شود.

او با بیان اینکه پاندمی کرونا طی دو سال اخیر مانع برگزاری این گردهمایی شده بود، خاطرنشان کرد: بسیاری از چهره های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی غرب استان تهران، دانش آموخته دبیرستان تاریخی شهید عالمی شهرقدس هستند و مفتخریم که در آموزش و پرورش کشور، در برگزاری چنین  گردهمایی هایی پیشرو هستیم.

پدر فرهنگ شهرقدس همچنین با اشاره به لزوم توسعه ورزش تندرستی در جامعه، بر اهمیت ورزش همگانی و قهرمانی در آموزش و پرورش دانش آموزان فرهیخته تاکید کرد.





نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: