کد خبر: ۳۰۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۲۴ تير ۱۴۰۱ - 2022July 15
از خانواده‌های حجاج تقاضا داریم که برای استقبال از این عزیزان تا حد امکان به فرودگاه نیایند تا شاهد ازدحام جمعیت در فرودگاه‌ها و همچنین ترافیک احتمالی در معابر منتهی به فرودگاه‌ها نباشیم. حضور یک یا دو نفر از اعضای خانواده حجاج در فرودگاه کافی است و می‌توان مراسم استقبال از حجاج را در فضای منزل و محل زندگی انجام داد.

شفاآنلاین>سلامت>رییس پلیس پیشگیری فراجا از آمادگی کامل برای بازگشت حجاج به کشور خبر داد و در عین حال از خانواده‌های حجاج خواست که برای استقبال گروهی به فرودگاه نیایند تا شاهد ازدحام جمعیت در فرودگاه‌ها و ترافیک در معابر منتهی به فرودگاه‌ها نباشیم

 به گزارش شفاآنلاین:سردار مهدی معصوم بیگی، با اشاره به آغاز روند بازگشت حجاج ایرانی از سرزمین وحی اظهارکرد: از مدت‌ها قبل از اعزام زائران به خانه خدا، هماهنگی‌ها برای اعزام و همچنین بازگشت این عزیزان در دستورکار پلیس پیشگیری قرار گرفته و خوشبختانه این عزیزان در امنیت کامل به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۹ هزار زائر در امنیت و سلامت کامل از ۱۸ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام شدند، اظهارکرد:‌ با پایان مناسک حج شاهد بازگشت حجاج به کشور عزیزمان هستیم که در همین راستا نیز ماموران پلیس پیشگیری و به خصوص ماموران پلیس فرودگاه‌های کشور از آمادگی کامل برای استقبال از حجاج و تامین امنیت آنان برخوردار هستند. تیم‌های پلیس پیشگیری هم به صورت خودرویی، هم به صورت موتوری و هم به شکل پیاده در حوزه استحفاظی پلیس فرودگاه‌ها حضور دارند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا افزود:‌ از خانواده‌های حجاج تقاضا داریم که برای استقبال از این عزیزان تا حد امکان به فرودگاه نیایند تا شاهد ازدحام جمعیت در فرودگاه‌ها و همچنین ترافیک احتمالی در معابر منتهی به فرودگاه‌ها نباشیم. حضور یک یا دو نفر از اعضای خانواده حجاج در فرودگاه کافی است و می‌توان مراسم استقبال از حجاج را در فضای منزل و محل زندگی انجام داد.

معصوم‌بیگی از همراهی زائران خانه خدا با پلیس و توجه به توصیه‌ها و هشدار نیز قدردانی کرد و گفت:‌امیدواریم تا پایان بازگشت همه زائران که طبق پیش‌بینی‌ها تا هفته دوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت، شاهد همین نظم و امنیت باشیم.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: