کد خبر: ۳۰۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - 2022June 13
در جلسه شورای معاونین سازمان نظام پزشکی صورت گرفت:
سی‌ویکمین جلسه شورای معاونین سازمان نظام پزشکی به ریاست دکتر محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان تشکیل و مباحث ذیل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



شفاآنلاین>سلامت>سی‌ویکمین جلسه شورای معاونین سازمان نظام پزشکی با طرح و تصویب 11 پیشنهاد برای حفظ شأن و کرامت جامعه پزشکی درخصوص مباحث مسکن، رفاهی، گردشگری و وام‌های قرض‌الحسنه برگزار شد. 


 به گزارش شفاآنلاین: سی‌ویکمین جلسه شورای معاونین سازمان نظام پزشکی صبح امروز دوشنبه 23 خردادماه به ریاست دکتر محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان تشکیل و مباحث ذیل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت:

**اصلاح تلفن گویای سازمان جهت تکریم اعضاء و معرفی چند نفر از کارمندان به منظورانجام اقدامات اساسی برای حفظ شأن و کرامت جامعه پزشکی .

** گزارش عملکرد کارگروه رفاهی و معیشتی در خصوص مباحث (مسکن، رفاهی، گردشگری، وام‌های قرض‌الحسنه و ...) برای اعضای سازمان .

**رایزنی با دکتر منظور رئیس اداره مالیات و توافق افزایش سقف پرداخت مالیاتی اعضاء سازمان نظام پزشکی و ارائه جمع‌بندی جلسه با وی.

**ایجاد سامانه ابلاغ انتظامی برای اعضاء سازمان نظام پزشکی و سهولت کار با این سامانه؛ همچنین ایجاد و طراحی سامانه‌ای برای مشاوره مالیاتی پزشکان .

**پیگیری جدی از وزارت بهداشت در خصوص عدم برگزاری کمیسیون تأیید صلاحیت حرفه‌ای .

**برگزاری جشنواره ابن‌سینا با محوریت مرجعیت علمی.

**تکریم ارباب رجوع و حذف حضور فیزیکی افراد جهت صدور پروانه و نیز اجرای مراحل کار به شکل مجازی .

**اداره کل روابط عمومی با همکاری معاونت اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی طی فراخوانی از همه اعضای سازمان درخواست نماید تا مدارک و مستندات قدیمی( اعم از ابزار ،تجهیزات پزشکی،  نوشته ها و ...) را به منظور تشکیل موزه سازمان نظام پزشکی و نیز ایجاد تاریخچه این سازمان ارائه دهند.

**در برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به مرتفع نمودن نیازمندی‌ها و همچنین توانمندسازی اعضای جامعه پزشکی توجه شود.

**دفاع از تمامیت حق و حقوق جامعه پزشکی اولویت اول سازمان باشد.

** ایجاد سامانه‌ای جهت اخذ گزارشات مردمی در خصوص مداخلات غیر مجاز در امور سلامت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: