کد خبر: ۳۰۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - 2022June 08
باید هم از دولت سیزدهم و هم از وزارت بهداشت و از تمامی پزشکان، پرستاران، کادرهای بهداشتی، درمانی، بیمارستان ها و تمام نیروهای زحمتکش در این زمینه تشکر و قدردانی کرد.
شفاآنلاین>سلامت> عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عوامل متعددی از جمله حمایت های رهبری و قوای سه گانه در شکست کرونا در کشور موثر بوده، گفت: دکتر عین اللهی برای صفر شدن آمار فوتی کرونا شبانه روز تلاش کرد.

به گزارش شفاآنلاین:مهدی سعادتی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با بیان اینکه دولت سیزدهم و وزارت بهداشت در مقابله با کرونا عملکرد بسیار خوبی داشتند، افزود: باید هم از دولت سیزدهم و هم از وزارت بهداشت و از تمامی پزشکان، پرستاران، کادرهای بهداشتی، درمانی، بیمارستان ها و تمام نیروهای زحمتکش در این زمینه تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به تزریق 150 میلیون دز واکسن به مردم، افزود: مردم آگاهانه در این زمینه استقبال و همکاری کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مشکلاتی که ویروس کرونا برای کشور بوجود آورد، افزود: ما شاهد این بودیم که شخص رئیس جمهور آقای رئیسی با همه توان و با برنامه ریزی دقیق برای مهار کرونا اقدام کرد. البته قوای دیگر هم همکاری لازم را داشتند.

سعادتی با اشاره به حمایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای مهار کرونا، افزود: همه این عوامل  باعث شد که ما کشوری باشیم که توانست این ویروس منحوس کرونا را شکست دهد.

وی با بیان اینکه حالا به جایی رسیده ایم که میزان فوتی ما به صفر رسیده، افزود: همه اینها نشان از عظمت جایگاه نظام اسلامی، نوع رویکرد ها و برنامه های دولت انقلابی، مردمی و جهادی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: همچنین تلاش های آقای دکتر عین اللهی وزیر محترم بهداشت و معاونین ایشان مفید بوده چرا که شبانه روزی وقت گذاشته و تلاش کردند.

سعادتی با بیان اینکه ملت فرق خادمین و خائنین را می دانند، افزود: متاسفانه در اوج دوران کرونا، عده ای دنبال این بودند که حل همه مسائل و موضوعات را به آن طرف آب و به منافع مادی دیگر گره زده و به برجام ربط دهند. اما دیدیم رفتار شیطانی آمریکایی ها حتی شامل بیماران کرونایی هم شد و آنها به این بیماران هم رحم نکردند.

وی با بیان اینکه آنها واکسن و دارو را تحریم کردند، افزود: اما امروز شاهد صادر شدن واکسن ایرانی به خیلی از کشورهای دیگر هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: امیدواریم که ملت قدردان زحمات مسئولین وزارت بهداشت و همه عوامل اجرایی که دست به این کار بزرگ زدند، باشد و با همکاری بیشتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: