کد خبر: ۳۰۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - 2022June 04
معاون درمان وزارت بهداشت در بازدید از پروژه‌های درمانی همدان:
دکتر سعید کریمی اظهار کرد: یکی از مظاهر عدالت، عدالت در سلامت است و باید تلاش شود استان‌هایی که نسبت به میانگین کشوری از نظر سرانه تخت، تجهیزات و پزشک عقب تر هستند به وضع مطلوب برسند.
شفاآنلاین>سلامت>معاون درمان وزارت بهداشت در سفر به استان همدان ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت درمانی، گفت: وزارت بهداشت برای تحقق عدالت در سلامت تلاش می‌کند.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر سعید کریمی پس از بازدید از بخش های مختلف ساختمان بیمارستان در حال احداث فاطمیه، پروژه بیمارستان در حال ساخت اکباتان با ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی، مرکز جامع سرطان فرشچیان و مرکز جامع سلامت مریانج، گفت: بیمارستان اکباتان با همت مسئولان مراحل نهایی ساخت را طی می کند و تجهیزات مورد نیاز آن به زودی تحویل داده می‌شود تا مردم بتوانند هر چه زودتر از خدمات این بیمارستان عمومی استفاده کنند.
 
وی با بیان اینکه استان همدان از نظر  درمانی وضع مناسبی دارد، گفت: همدان از نظر سرانه تخت از میانگین کشوری کمتر است و مسئولان استان و وزارت بهداشت باید تلاش کنند که میزان سرانه تخت استان را به میانگین کشوری و وضع مطلوب برسانند.
 
معاون درمان با بیان اینکه شعار وزارت بهداشت در دوره جدید عدالت و تعالی نظام سلامت است، اظهار کرد: یکی از مظاهر عدالت، عدالت در سلامت است و باید تلاش شود استان‌هایی که نسبت به میانگین کشوری از نظر سرانه تخت، تجهیزات و پزشک عقب تر هستند به وضع مطلوب برسند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در پایان بازدید از مراکز درمانی در حال ساخت این استان، گفت: تعداد ۲۴ پروژه بهداشتی و ۷ پروژه درمانی در استان همدان در حال ساخت است. 
 
دکتر محمدمهدی مجذوبی بیان داشت: پروژه های بیمارستان اکباتان، بیمارستان فاطمیه، مرکز جامع سرطان و بیمارستان رزن مهم‌ترین پروژه های درمانی استان همدان هستند که انشاالله با مساعدت وزارت بهداشت و تامین تجهیزات افتتاح، خواهند شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: