کد خبر: ۳۰۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022May 28
معاون اول رییس‌جمهور صبح دیروز بلافاصله پس از ورود به شهر آبادان در محل ریزش ساختمان متروپل حضور یافت و با توضیحات مسوولان مربوطه در جریان نحوه امدادرسانی به مصدومان، زوایای مختلف ریزش ساختمان و چگونگی عملیات آواربرداری قرار گرفت.

شفاآنلاین>سلامت> معاون اول رییس‌جمهور صبح دیروز بلافاصله پس از ورود به شهر آبادان در محل ریزش ساختمان متروپل حضور یافت و با توضیحات مسوولان مربوطه در جریان نحوه امدادرسانی به مصدومان، زوایای مختلف ریزش ساختمان و چگونگی عملیات آواربرداری قرار گرفت.

به گزارش شفاآنلاین: محمد مخبر در این بازدید میدانی که استاندار خوزستان، رییس جمعیت هلال‌احمر، مقامات محلی و متصدیان امور امدادرسانی و درمانی حضور داشتند، با گزارش مسوولان مربوطه در جریان پیشرفت عملیات جست‌وجو و آواربرداری از این ساختمان ۱۱ طبقه قرار گرفت و همچنین در گفت‌و‌گویی با نجاتگران هلال‌احمر، آتش‌نشانی و نیروهای مردمی از زحمات آنان قدردانی کرد.

وی در ادامه بازدید دستورات لازم برای تسریع در عملیات جست‌وجو را صادر و تصریح کرد که عملیات جست‌وجو تا یافتن آخرین فرد زیرآوارمانده ادامه می‌یابد.همچنین در این بازدید جمعی از خانواده‌های جانباختگان حادثه متروپل آبادان با معاون اول رییس‌جمهور گفت‌و‌گو کردند و مخبر ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های داغدار تاکید کرد که با تمام مقصران این حادثه دلخراش بدون هیچ اغماضی و به طور قاطع برخورد خواهد شد.

معاون اول رییس‌جمهور همچنین دستورات لازم برای رسیدگی به خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان را صادر کرد.مخبر در جریان این سفر تصریح کرد: البته کار در متروپل بسیار پیچیده است و قابل مقایسه با حادثه پلاسکو نیست. این ساختمان در بافت کوچه‌های تنگ و باریک قرار دارد و از طرف دیگر، ساختمان وضعیت بسیار بدی دارد. به نظر می‌رسد فساد گسترده‌ای بین پیمانکار، سازنده، ناظر، دستگاه‌های صادرکننده مجوز و برخی جاهای دیگر که به آنها اعلام شده و عمل نکردند، وجود دارد.وی با بیان اینکه فاجعه بسیار بد و غیر‌قابل تحملی رخ داده است، افزود: این مسائل باید به گونه‌ای مورد رسیدگی قرار بگیرد که درسی باشد تا دیگر چنین کاری تکرار نشود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: