کد خبر: ۳۰۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - 2022March 29
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:
دکتر بهروز رحیمی در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) فریدون‌کنار عنوان کرد: احداث مرکز جامع سلامت شهید حاج حسین بصیر و توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مشکلات بهداشتی و درمانی مردم فریدون‌کنار را مرتفع خواهد کرد.
شفاآنلاین>سلامت>معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، گفت: تلاش دولت سیزدهم در حوزه وزارت بهداشت، دستیابی مردم به خدمات بهداشتی درمانی با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر بهروز رحیمی در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) فریدون‌کنار عنوان کرد: احداث مرکز جامع سلامت شهید حاج حسین بصیر و توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مشکلات بهداشتی و درمانی مردم فریدون‌کنار را مرتفع خواهد کرد.
 
وی گفت:  توسعه ۱۲۰۰ متری فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان فریدون‌کنار یکی از اقدامات بزرگ و اساسی برای حل مشکلات درمانی در این شهرستان است.
 
معاون وزیر بهداشت در ادامه ضمن اشاره به تائیدات مقام معظم رهبری در خصوص ارتقاء نظام شبکه و توجه به زیرساخت‌های حوزه بهداشت کشور عنوان کرد: برای حل مشکلات بهداشتی منطقه، پروژه احداث مرکز جامع سلامت شهید حاج حسین بصیر در دستور کار قرار دارد و منابع مالی موردنیاز آن نیز پیش‌بینی‌شده است.
 
دکتر رحیمی خاطرنشان کرد: تلاش دولت سیزدهم در حوزه وزارت بهداشت، دستیابی مردم به خدمات بهداشتی درمانی با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.
 
وی در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگار  درخصوص اعتبارات مالی اختصاص داده‌شده به موضوع ناباروری عنوان کرد بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت با حضور مستمر دکتر عین‌الهی تشکیل شده و حل مشکلات ناباروری و افزایش جمعیت در دستور کار این قرارگاه قرار دارد که بخشی از فعالیت‌های این قرارگاه پوشش بیمه‌ای خدمات ارائه‌شده در حوزه ناباروری است که اقدامات مربوط به آن انجام و منابع آن نیز پیش‌بینی‌شده است و از اولویت‌های اصلی وزارت بهداشت است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: