کد خبر: ۳۰۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - 2022March 22
اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از دی ماه سال گذشته عملیاتی شده منتها با توجه به میانگین شش ماه تاخیر پرداخت، وصولی تعرفه‌ کارانه نظام جدید احتمالا در سال جاری و از اواخر بهار اتفاق خواهد افتاد و نحوه محاسبه اش از اول دی براساس دستورالعمل جدید خواهد بود.

شفاآنلاین>سلامت> معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به عدالت در پرداخت کمک می کند، گفت: این قانون از دی ماه سال گذشته اجرا شده و پرداختی حاصل از اجرای آن از اواخر بهار امسال انجام خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر عباس عبادی در دومین روز از سال نو به صورت سرزده از بیمارستانهای شهید لواسانی تهران و سوم شعبان شهرستان دماوند بازدید کرد و ضمن تبریک سال نو به پرستاران و کادر بهداشت و درمان به  سوالات آنها پاسخ و برای رفع دغدغه ها و مطالبات، قول پیگیری و مساعدت داد.

 وی در این بازدید از بخش های مختلف این مراکز درمانی بازدید و روند درمان و ارائه خدمات مراقبتی به بیماران را بررسی کرد.
 
 معاون پرستاری وزارت بهداشت در حاشیه این بازدید در گفتگویی با پرستاران با ابراز تاسف از مصوب نشدن تبدیل وضعیت کادر بهداشت و درمان فعال در بحران کرونا در بودجه سال جاری گفت: این موضوع به عنوان یک مطالبه جدی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به بیماران، پیگیری خواهد شد و امیدوارم مجلس در سال جدید اهتمام ویژه به این موضوع داشته باشد.
 
دکتر عبادی گفت: اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از دی ماه سال گذشته عملیاتی شده منتها با توجه به میانگین شش ماه تاخیر پرداخت،  وصولی تعرفه‌ کارانه نظام جدید احتمالا در سال جاری و از اواخر بهار اتفاق خواهد افتاد و نحوه محاسبه اش از اول دی براساس دستورالعمل جدید خواهد بود.
 
 وی اظهارداشت: همکاران پرستار نقش کلیدی و اساسی در دسترسی مردم به خدمات سلامت دارند و برای اینکه بتوانیم نقش و خدماتمان را تخصصی‌تر و گسترده تر ارائه دهیم باید نقش پرستار را از بیمارستان به جامعه تسری دهیم و برای رسیدن به این هدف برنامه داریم.
 
در این بازدید دکتر سعید لک، معاون مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری، فروغ مولا مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیران بیمارستان شهید لواسانی دکتر عبادی را همراهی کردند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: