کد خبر: ۳۰۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - 2022March 22
مهدی کلینیک یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های درمانی کشور است که واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی تهران به نوعی حمایت از این مجموعه محسوب می‌شود

شفاآنلاین>سلامت> معاون درمان وزارت بهداشت، کمبود فضای اورژانس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) را مورد توجه قرار داد.

به گزارش شفاآنلاین: سعید کریمی، در بازدید از مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی وزارت بهداشت به منظور بازدید از مراکز درمانی در ایام نوروز، به بیمارستان امام خمینی آمدیم و در جریان خدمت رسانی خوب این بیمارستان قرار گرفتیم.


معاون وزیر بهداشت با اشاره به کمبود فضای اورژانس مجتمع بیمارستانی امام خمینی، افزود: امیدوارم با راه‌اندازی مهدی کلینیک این محدودیت برطرف شود.

وی در خصوص تأمین تجهیزات مورد نیاز پروژه انستیتو کانسر، گفت: این پروژه بزرگ با کمک دانشگاه علوم پزشکی تهران و خیرین به خوبی پیش می‌رود و قرار است خدمات پیشرفته درمانی را به بیماران مبتلابه سرطان ارائه دهد. تاکنون بخشی از تجهیزات پیشرفته آن تحویل داده شده و مابقی آن در ادامه تأمین خواهد شد.

کریمی با اشاره به نحوه حمایت وزارت بهداشت از مجتمع بیمارستانی امام خمینی، افزود: مهدی کلینیک یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های درمانی کشور است که واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی تهران به نوعی حمایت از این مجموعه محسوب می‌شود. در زمینه تحویل تجهیزات و تأمین نیروی انسانی نیز بیمارستان امام خمینی و دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل سابقه، امکانات و پتانسیلی که دارند در صدر لیست مراکز مورد توجه وزارت بهداشت جای دارند و حتماً مورد حمایت قرار می‌گیرند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: